اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 5, 2014
19:28 جمعه، 14ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64108

آغوش باز سازمان‌های خاورمیانه برای ابزارهای ERP موبایلی

شرکت‌های تولیدکننده ابزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در منطقه خاورمیانه پیش‌بینی می‌کنند که درخواست بازار برای دراختیار گرفتن نرم‌افزارهای سازمانی روی دستگاه‌های موبایلی روبه‌افزایش است.وبسایت Itp گزارش داده است، بر اساس مطالعه جدیدی که مرکز IDG Connect با پشتیبانی شرکت Sage Middle East انجام داده است، ۸۳ درصد مدیران IT در سازمان‌های خاورمیانه افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند در محیط‌های کاری را طی ۵ سال آینده پیش‌بینی کرده‌اند و این در حالی است که ۸۵ درصد آن‌ها هم گفته‌اند که در این دوره زمانی ضریب نفوذ رایانه‌های لوحی در سازمان‌ها افزایش می‌یابد.
 
پیش‌بینی شده است که طی ۵ سال آینده میزان بهره‌مندی از گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در سازمان‌های منطقه به‌ترتیب ۳۳ و ۳۵ درصد باشد.
 
Keith Fenner مدیر فروش مرکز Sage در خاورمیانه و آفریقا گفت که افزایش ضریب نفوذ دستگاه‌های موبایلی در محیط‌های کاری به این معنی خواهد بود که نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی در قالب ابزارهای لازم و ضروری مورد استفاده قرار می‌گیرند تا آنکه به عنوان ابزاری به کار روند که داشتن آن‌ها بهتر است.
 
او در این خصوص توضیح داد: «بخش‌های اصلی کسب‌وکارها شامل کارکنان بخش تدارکات، مدیریت انبار، فروش کالا و ارائه خدمات بیش از دیگر بخش‌های سازمان از ابزارهای موبایلی ERP بهره می‌برند».
 
او در ادامه اظهار داشت: «اما زمانی که به دستگاه‌های خود مجهز شوند، تمامی کارمندان در بخش‌های مختلف به داده‌های سازمانی دسترسی خواهند داشت و از مزایای ابزارهای موبایلی ERP بهره خواهند برد. سازمان‌ها نیز به دنبال تولیدکنندگان ابزارهای موبایلی ERP خواهند بود تا برای بهره‌مندی از ابزار مناسب مخصوص گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی اطمینان حاصل کنند و در عین حال از مزایای ابزارهای امنیتی و مدیریتی بهره‌مند شوند».
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.