تبلت

تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

گجت

September 5, 2014
21:30 جمعه، 14ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64115

گران‌ترین گجت‌های دیجیتالی

دنیای‌اقتصاد: کامپیوترها، موبایل‌های هوشمند و تبلت‌ها خودشان به‌اندازه کافی گران هستند. با این حال اما بعضی محصولات دیجیتال و گجت‌هایی هستند که به‌خاطر نوع طراحی، فلزات و جواهرات به‌کار رفته در آنها گران‌تر هم می‌شوند. بعضی از این گجت‌های گران‌قیمت می‌توانند هزاران دلار ارزش داشته باشند تا به طرز عجیبی گران به نظر برسند. مجله بیزینس اینسایدر به‌تازگی بعضی از گران‌ترین گجت‌های دیجیتالی را معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینید.



اسپیکر AeroSystem One ویژه آی‌فون با قیمت 1115 دلار: اغلب مردم حاضر نیستند که بیشتر از چند صد دلار برای خرید یک موبایل هوشمند هزینه کنند و طبیعتا برای خرید یک اسپیکر ویژه هم هزینه کمتری می‌کنند. با این حال اما این اسپیکر عجیب و گران‌قیمت ارزشی بیش از اینها دارد، چون این سیستم صوتی در نتیجه سال‌ها تحقیقات یک آهنگساز فرانسوی به نام «ژان میشل ژار» و گروهش ساخته شده است.



کیبورد Optimus Maxiumus با قیمت 1500 دلار: این کیبورد که 6 سال پیش برای اولین بار معرفی شد دارای کلیدهای کاملا قابل برنامه ریزی است و به این ترتیب هر کلید می‌تواند کارهای مختلفی را انجام بدهد. این کیبورد در زمان معرفی‌اش در شش سال پیش با قیمت 1500 دلار به فروش رسیده است، حالا اما احتمالا قیمت این کیبورد افزایش هم پیدا کرده است.





تبلت 4K Toughpad از Panasonic با قیمت 6000 دلار: این تبلت مبتنی بر سیستم‌عامل جدید ویندوز 8 بوده و بدنه‌ای کاملا محکم و مقاوم دارد. این تبلت در برابر افتادن از ارتفاع 5/2 فوتی مقاوم بوده و دارای صفحه نمایش بزرگی با کیفیت 4K است که تصاویر را با وضوح 2560 در 3840 پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. 



نوت‌بوک Ego Lifestyle Emerald با قیمت 10900 دلار: اگر هر کاربری می‌خواهد تا یازده هزار دلار برای خرید یک نوت‌بوک خاص و با کیفیت هزینه کند، این نوت‌بوک انتخاب مناسبی خواهد بود. این نوت‌بوک ترکیبی از تکنولوژی و مد است و طراحی متفاوت آن می‌تواند توجه اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. بدنه این لپ‌تاپ پوشیده از چرم دست‌دوز ایتالیایی کروکودیل است، همچنین این نوت‌بوک مبتنی‌بر سیستم‌عامل ویندوز ویستا است.



گوشی موبایل Vertu Signature Touch با قیمتی بین 18000 تا 20000 دلار: گران قیمت بودن این گوشی موبایل صرفا به خاطر طراحی خاص آن است. تمام گوشی‌های موبایل ساخت شرکت Vertu ساخته شده با دست و در انگلستان هستند. بدنه این گوشی از جنس چرم طبیعی تمساح بوده و در آن از تیتانیوم پنج عیار استفاده شده است تا علاوه‌بر مقاومت بیشتر، ساختار سبک‌تری هم داشته باشد. صفحه نمایش این گوشی موبایل هم کاملا ضدخش است.



لپ‌تاپ Luvalgio با قیمت یک میلیون دلار: این شرکت یک تولیدکننده گجت‌های دیجیتالی لوکس است که سال‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. این لپ‌تاپ که در سال 2007 به بازار معرفی شد از امکاناتی مانند Blu-ray player و هارد درایو SSD بهره می‌برد و بدنه‌ای با طراحی خاص و از جنس چرم طبیعی دارد که قیمت آن را تا این اندازه بالا برده است.



iPad 2 طلایی از Stuart Hughes با قیمت 5 میلیون دلار: شرکت طراح Stuart Hughes نسخه دوم آی‌پد اپل را با بدنه‌ای از جنس طلا و الماس‌های 5/12 قیرا طی طراحی کرده است. این آی‌پد تنها می‌تواند توجه مشتریان میلیونر و میلیاردر و البته طرفدار محصولات اپل را به خودش جلب کند.



iPhone 5 طلایی از Stuart Hughes با قیمت 10 میلیون دلار: اگر فکر می‌کنید پنج میلیون دلار برای یک آی‌پد قیمت گرانی است، نظرتان درباره 10 میلیون دلار برای یک آی‌فون چیست؟ این نسخه از آی‌فون 5 که ساخت آن حدود 9 هفته با دست طول کشیده است، بدنه‌ای ساخته شده از طلا و الماس‌های سیاه دارد و می‌تواند توجه هر کسی را به خود جلب کند. 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.