سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 8, 2014
16:06 دوشنبه، 17ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64181

Workday تهیه گزارش‌های مالی را برای کسب و کارها آسان‌تر می‌کند

شرکت Workday، یکی از تولیدکنندگان مطرح نرم‌افزارهای مالی اظهار امیدواری کرده است با عرضه محصول جدیدی نظر کسب و کارهای بزرگ را به راهکارها و نرم‌افزارهای مالی خود جلب کند و توان رقابت خود با شرکت‌هایی مثل اوراکل و سپ را افزایش دهد.
 
 
به گزارش وب‌سایت pcworld، شرکت Workday اعلام کرده است محصول جدید این شرکت که یک موتور گزارش‌دهی است خواهد توانست نظر شرکت‌ها و کسب و کارهای بزرگ را به نرم‌افزارهای مالی این شرکت جلب کند. این محصول جدید که Composite Reporting نام دارد قادر است گزارش‌ها و اطلاعات مالی را با سهولت بیشتری در اختیار کارکنان بخش مالی کسب و کارها قرار دهد. به گفته بتسی بلاند، معاون بخش محصولات مدیریت مالی این شرکت، کارکنان بخش مالی کسب و کارها پیش از این ناچار بودند داده‌های مورد نیاز خود را به شکل سنتی از سیستم‌های چندگانه استخراج کنند و سپس آن‌ها را در در قالب مجموعه‌ای از Spread sheetها فشرده و به یک سند واحد تبدیل کنند که این فرایند زمان زیادی را از آن‌ها صرف می‌کرد.
 
وی گفته است معماری جدید شرکت Workday قادر است همه داده‌های مالی را مستقیماً در یک سیستم نگهداری کند و گزارش‌های مورد نیاز را با سرعت بیشتری تحویل دهد. این ابزار همچنین به کارکنان بخش مالی کسب و کارها اجازه می‌دهد گزارش‌های مختلف را به یک گزارش واحد تبدیل کنند و در عین حال گزارش‌های تخصصی‌تری تهیه کنند. آن‌ها به کمک این محصول مثلاً می‌توانند وضعیت سوددهی و زیان‌دهی یک بخش خاص را با سهولت ارزیابی کنند. گزارش‌های به دست آمده از این ابزار شبیه گسترده‌برگ‌های کنونی است و به قابلیت‌هایی مثل نمای شطرنجی و استفاده از فرمول‌ها مجهز شده است. محصول جدید این شرکت دارای قابلیتی به نام Worktag است که به کمک آن می‌توان ابعاد جدیدی به گزارش‌های به‌دست‌آمده افزود و متغیرهایی مثل زمان و مکان را نیز به آن‌ها افزود. قابلیت دیگری که شرکت Workday در این ابزار طراحی کرده است کنترل‌گرهای هویت و مدیریت دسترسی است که امکان کنترل دسترسی کارکنان به مجموعه‌های مختلف داده‌ها و اطلاعات را فراهم می‌کند.
 
بنا بر گزارش این شرکت این ابزار بخشی از راهکار Workday ۲۳ است که در حال حاضر در دسترس کسب و کارها قرار دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.