اپلیکیشن

تلفن همراه

سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 8, 2014
18:14 دوشنبه، 17ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64197

برتری تیم دانشگاه شریف در ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه

ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه که با حضور تیم های دانشجویی، دانش آموزی و آزاد از استان های سراسر کشور در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
 
ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه که از صبح روز پنجشنبه، 13 شهریورماه با رقابت 37 تیم از دانشگاه ها و برخی مدارس کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد، با معرفی و تقدیر برترین ها به کار خود پایان داد.
 
این ماراتن شبانه روزی 48 ساعت به طول انجامید و شرکت کنندگان این رقابت نرم افزاری در فرآیند کارآفرینی، ایده های خود را در زمینه برنامه نویسی تلفن همراه، معرفی و به صورت محصول اولیه ارائه کردند.
 
این رقابت به عنوان یکی از برنامه های پیش بینی شده در جشنواره سالیانه وصل؛ ویژه خدمات نسل جدید تلفن همراه صورت گرفت.
 
جشنواره سالیانه وصل از جمله برنامه های دانشگاه صنعتی شریف در راستای اتصال حلقه های دانش و صنعت و تجاری سازی در حوزه تلفن همراه می‌باشد. این جشنواره از اردیبهشت ماه امسال با برگزاری برنامه ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی متنوعی آغاز شده و تا 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت که برگزاری ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه یکی از این برنامه هاست.
 
براساس رای هیات داوران، تیم النون" از دانشگاه صنعتی شریف متشکل از سینا سرشکی، صالح سرشکی و فتح اله لطفی موفق به دریافت عنوان اول شدند و تیم سنجاقک با حضور محمدرضا آسایش، حسین عباسپور، محسن ابراهیم زاده و صابر کرایه چیان که از فارغ التحصیلان دانشگاه سمنان، علم و صنعت ایران و پیام نور بودند نیز عنوان دوم این رقابت ها را کسب کردند. دو نوجوان 13 ساله از مدرسه علامه حلی با نام های  سجاد بانویی و آرمان بابایی و سرپرست آنها مجید مبینی که تیم کی وی را تشکیل داده اند نیز عنوان سوم این ماراتن نرم افزاری را به دست آورند.
 
تیم های اول تا سوم ماراتن برنامه نویسی تلفن همراه به ترتیب مبلغ 12 میلیون تومان، 10 میلیون تومان و هشت میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت کردند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.