اپراتورها

تلفن همراه

September 13, 2014
15:26 شنبه، 22ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64320

مدیرعامل مخابرات مازندران: اختلال در شبکه تلفن همراه کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد!

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با ‌طبیعی دانستن اختلال در شبکه تلفن همراه در این استان گفت: ‌با توجه به افزایش تعداد مشترکان، با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.
 
بهروز باباجانی امروز در گفت‌وگو با فارس در ساری درباره اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در مازندران افزود: این موضوع به دلیل رشد فزاینده مشترکان در یک مقطع زمانی بوده ‌است.
 
وی بیان‌ داشت: این امر به این دلیل است که مرکز سوئیچ موبایل آنالوگ نیست و بر مبنای دیتاست و قبلاً ترافیک به صورت بوق اشغال بوده و در حال حاضر بر کیفیت تاثیر می‌گذارد که رفع شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با تاکید بر اینکه هیچ جای نگرانی وجود ندارد، اظهار داشت: این اختلال کاملاً طبیعی بوده که رفع شده و ناشی از افزایش تقاضا و حضور مشترکان بوده ‌است.
 
باباجانی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر افزایش ظرفیت سوئیچ‌های مدرن را در دستور کار داریم با توجه به افزایش تعداد مشترکان با پیک ترافیک مواجه شده‌ایم.
 
وی یاداور شد: شرکت مخابرات مازندران در حال افزایش ظرفیت از 2 میلیون و 400 هزار به 3 میلیون و 800 هزار مشترک است.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران با اشاره به انجام اقدامات خاص برای روان بودن شبکه‌های تلفن همراه در هفته جاری و آینده برای مردم، گفت: افزایش منابع در کانال‌های سایت موبایل، تعبیه سایت موبایل سیار به نقاط خاص، افزایش ظرفیت سایت موبایل و اقدام نرم‌افزاری در دو برابر کردن سایت موبایل در روستاها، اطراف شهر و کوهپایه‌ها از جمله اقدامات بوده ‌است.
 
باباجانی با بیان اینکه هیچ مشکلی در بحث دریافت و ارسال پیامک‌های تلفن همراه در مازندران نیز وجود ندارد، گفت: سیستم مخابرات و تلفن همراه در شرایط عادی به‌سر می‌برد.
 
وی افزود: شرکت مخابرات مازندران دارای 2 میلیون و 400 هزار مشترک است.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.