اپراتورها

باندپهن ثابت

تلفن همراه

September 14, 2014
16:58 یکشنبه، 23ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64336

مخابرات تهران: توسعه پهنای باند در یک سال، برابر 10سال گذشته بوده

شرکت مخابرات استان تهران ، در سال 92 ، 247 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش دیتا وشبکه داشته است که برابر 68 درصد رشد نسبت به سال 91 ، می باشد . با این سرمایه گذاری در طول یکسال اخیر ، بیش از مجموع 10 سال گذشته پهنای باند اینترنت این شرکت افزایش داشته است .

 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران شیدایی ، عضو هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این خبر گفت: پیش می بینی می شود در سال 1393 ، سرمایه گذاری برای توسعه دیتا وشبکه در مخابرات استان تهران به 310 میلیارد تومان افزایش یابد . با این سرمایه گذاری ها ظرفیت شبکه از 400 به 600 گیگابایت می رسد .
 
وی افزود : براین اساس ، تمام نیازهای پهنای باند اپراتورهای تلفن همراه در کشور مانند همراه اول ، ایرانسل ، رایتل وسایر اپراتورها ، درشبکه استان تهران را پاسخگو خواهیم بود .
 
شیدایی ، یکی از اهداف برنامه توسعه در شرکت مخابرات استان تهران را به روز رسانی تلفن ثابت و واگذاری ADSL دانست و گفت : در بخش دیتا نیز اهدافی چون ایجاد جاذبه در ارایه سرویس ADSL و ماندگاری و وفاداری مشترکان دنبال می شود . 
 
وی افزود : برای ایجاد جاذبه در ارایه خدمات ADSL مخابرات ، قصد داریم با باندلینگ سرویس حوزه Voice و data افزایش سرعت اینترنت را بالا برده و ارایه خدمات ارزش افزوده ، سرویس متفاوتی را نسبت به سایر اپراتورها ارایه کنیم . 
 
عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات استان تهران در خصوص ماندگاری مشترکان نیز گفت : شرکت مخابرات می بایست با تقویت امور پشتیبانی و خدمات پس از فروش ، اعتماد در مشترکان خود را بالا برده و باعث ماندگاری ووفاداری آنها به برند مخابرات شود .
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.