اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

September 18, 2014
21:48 پنجشنبه، 27ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64432

راه‌اندازی شبکه اجتماعی اختصاصی پولدارهای بیزار از فیس ‌بوک

اگر از فیس‌بوک به علت نقض حریم شخصی متنفرید می‌توانید با صرف 9000 دلار به شبکه اجتماعی خاص که داده‌هایتان را مخفی نگهدارد بپیوندید.
 
 
به نقل از رجیستر، این شبکه اجتماعی عجیب که شباهت زیادی به باشگاه های خصوصی و مجلل ویژه افراد خاص و ثروتمند دارد، توسط فردی به نام جیمز توچی پیترز تاسیس شده است.
 
وی می‌گوید چهار سال وقت صرف طراحی و راه اندازی این شبکه اجتماعی کرده و از اینکه قبلا کسی چنین ایده ای را مطرح نکرده اظهار شگفتی کرده است. این شبکه اجتماعی به نشانی  netropolitan.info رسما روز گذشته افتتاح شده و برای پیوستن به آن 6000 دلار هزینه دریافت می شود. همچنین کاربران باید برای یک سال عضویت در شبکه اجتماعی مذکور باید 3000 دلار دیگر بپردازند.
 
مزیت پرداخت این مبالغ عدم نمایش هیچ گونه آگهی تبلیغاتی است. طراح این شبکه مزیت راه اندازی آن را آشنایی افراد دارای ثروت و طرز تفکر مشابه در سطح جهان با یکدیگر، حفظ امنیت به علت عدم امکان دسترسی به آن برای کاربران عادی اینترنت و همین طور رمزگذاری داده ها و همین طور کنترل دقیق شبکه مذکور توسط افراد متخصص دانسته است.
 
دسترسی به این شبکه با استفاده از تبلت‌ها و مرورگرهای ویژه همراه هم ممکن است و همچنین قرار است برنامه‌های خاصی نیز برای کاربران آندروید و iOS طراحی و در آینده در دسترس قرار بگیرد. کاربران می توانند بر حسب علاقه خود از این خدمات برای استفاده های شخصی، تجاری و … استفاده نمایند.
 
عضویت در این شبکه اجتماعی تنها برای افراد بالای 21 سال مجاز است و اعضا حق انتقال اطلاعات این شبکه اختصاصی را به خارج از آن به هیچ شکلی ندارند.
 
با توجه به اینکه سرورهای این سایت در آمریکا قرار دارد، در صورت درخواست کاخ سفید، داده های netropolitan در اختیار دولت این کشور قرار می گیرد. لذا از این جهت تفاوتی میان این سایت و دیگر شبکه های اجتماعی وجود ندارد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.