امینت

تلفن همراه

September 21, 2014
20:26 یکشنبه، 30ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64467

کاربران آیفون فعلا از دراپ‌باکس استفاده نکنند

تسنیم: نسخه جدید سیستم عامل اپل با نام IOS۸ با دراپ باکس ناسازگار است و در این راستا مسئولان هر دو شرکت به فکر توسعه راهکاری برای آپلود و پشتیبان‌گیری اتومات این فضای ذخیر‌سازی ابری هستند.
 
نسخه جدیدی از سیستم عامل اپل با نام IOS8 روز گذشته در دسترس قرار گرفت و همین باعث شد تا مشهورترین سرویس ذخیره‌سازی ابری دنیا با نام دراپ‌باکس اعلام کند که ممکن است به دلیل عدم سازگاری، اجازه آپلود اتومات با ویژگی‌های پیشین به برخی کاربران داده نشود.
در همین راستا، دراپ‌باکس آپدیت دوره‌ای را به سرویس خود تزریق کرده که به شکل موقت، پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و ویدئوها را به حالت تعلیق در می‌آورد.
این موضوع آلبوم‌های جدیدی که به تازگی آپلود شده باشند را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و آپلود اتوماتیک آنها ادامه خواهد داشت.
این شرکت به کاربران دراپ‌باکس هشدار داده به دلیل این بروزرسانی، عکس‌ها و ویدئوهایشان را از روی دستگاه‌های خود پاک نکنند زیرا ممکن است پشتیبان‌گیری انجام نشده باشد.
کمپانی ذخیره‌سازی ابری هم‌اکنون مشغول کار با اپل برای ارائه راه‌حلی هستند تا پشتیبان‌گیری به شکل اتومات انجام شود.
دراپ‌باکس درباره رفع این نقیصه زمانی را اعلام نکرده و گفته که باید از طریق حساب توئیتر و سایت این شرکت پیگیر آخرین اخبار بود.
کاربران تا اطلاع ثانوی می‌توانند از سیستم دسکتاپ خود برای ارسال فایل‌های عکس و ویدئو خود به فضای ابری استفاده کنند.
سیستم عامل IOS8 هم‌اکنون قابل استفاده روی پلت‌فرم‌های آیفون4S به بعد، آی‌پد2 به بعد، تمامی آی‌پدهای مینی و آی‌پادهای نسل پنجم است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.