تلفن همراه

گوشی

September 22, 2014
6:19 دوشنبه، 31ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64497

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور – فروش موبایل های هوشمند جدید اپل شامل آی‌فون 6 و آی‌فون 6 پلاس در کشورهای مختلف آغاز شده است. همانند گذشته، برخی از دوستداران اپل چندین روز پیش از آغاز فروش محصولات جدید در برابر فروشگاه های این شرکت صف کشیده بودند. همچنین، آی‌فون 6 رکورد جدیدی را در زمینه ثبت پیش سفارش طی یک روز به ثبت رساند.

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، اپل سرانجام سنت شکنی کرده و به جای نمایشگرهای کوچک در محصولات جدید خود از نمایشگرهای 4.7 اینچی برای آی‌فون 6 و 5.5 اینچی برای آی‌فون 6 پلاس استفاده کرده است. پردازنده دو هسته ای اپل A8 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی شش هسته ای PowerVR GX6650 در این موبایل های هوشمند به کار گرفته شده اند. 

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

 

نمایشگر 4.7 اینچی آی‌فون 6 دارای وضوح 1334×750 پیکسل و نمایشگر 5.5 اینچی آی‌فون 6 پلاس از وضوح1080×1920 پیکسل سود می برد. هر دو مدل دارای یک گیگابایت رم بوده و امکان انتخاب فضای ذخیره سازی 16، 64 و 128 گیگابایت برای آنها وجود دارد. اگرچه موبایل های هوشمند جدید اپل همچنان به دوربین های 8 مگاپیکسلی مجهز هستند اما ویژگی هایی مانند فیلمبرداری با نرخ 60 فریم در ثانیه و لرزشگیر تصویر اپتیکال که در آی‌فون 6 پلاس استفاده شده آنها را در کورس رقابت با موبایل های هوشمند دیگر نگه می دارد. 

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

آی‌فون 6؛ تکرار سناریو صف های طولانی و محبوبیت

 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.