اپراتورها

September 22, 2014
17:36 دوشنبه، 31ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64513

رایتل ایزو 9001:2008 گرفت

رایتل اعلام کرد: در راستای بهبود عملکرد و ارتقاء رضایت مشتریان و ذی نفعان با رویکرد افزایش بهره وری شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ممیزی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001: 2008 برای اولین بار در مورخ 29 شهریور ماه 93 با حضور ارزیابان Alliance آمریکا (بزرگترین گواهی دهنده منطقه آمریکای شمالی) در سطح این شرکت، برگزار شد.
 
در راستای بهبود عملکرد و ارتقاء رضایت مشتریان و ذی نفعان با رویکرد افزایش بهره وری شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ممیزی سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد مدیریت کیفیت ISO 9001: 2008 برای اولین بار در مورخ 29 شهریور ماه 93 با حضور ارزیابان Alliance آمریکا (بزرگترین گواهی دهنده منطقه آمریکای شمالی) در سطح این شرکت، برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی رایتل، در این بازدید، نمایندگان شرکت Alliance،  تمام حوزه‌های کسب و کار رایتل و مستندات مربوطه را بر اساس الزامات استاندارد یاد شده، مورد بررسی قرار دادند.
 
بر اساس این گزارش، این ممیزی با توجه به دریافت گواهینامه نظام مدیریت کیفیت بر اساس الزامات مندرج در متن استاندارد ISO 9001: 2008 و به همت همکاران دفتر مدیریت پروژه (PMO) به عنوان متولی استقرار این نظام مدیریتی در سازمان صورت گرفت که به عنوان اولین گواهینامه‌ی رایتل در مجموعه گواهینامه‌های سیستم ISO، برای کلیه‌ی همکاران، بسیار ارزشمند قلمداد می‌شود.
به گزارش روابط عمومی، استاندارد 9001 ISO، الزامات سیستم مدیریت کیفیت را که منجر به افزایش توانایی سازمان در ارائه‌ی خدمات بهینه و مورد تقاضای مشترکین می شود، تعیین و تعریف می‌نماید و علاوه بر بهبود مستمر خدمات و افزایش سطح کیفی آنها، منجر به کاهش خطاها و جلوگیری از موازی‌کاری و صرفه‌جویی در هزینه‌ها میشود.
 
شروع استقرار سیستم مدیریت کیفیت از سال گذشته در حوزه‌های مختلف رایتل در دستور کار قرار گرفت.
بنا بر این گزارش، نکات مثبت در ارزیابی‌های ممیزین این سیستم مدیریتی را می توان استفاده از نیروهای متخصص در کلیه‌ی حوزه‌ها، تعهد بالای مدیریت عالی سازمان، استفاده از شیوه‌های نوین پیاده‌سازی و ترسیم فرآیندها در سایه‌ی حمایت‌های هیأت محترم مدیره و تلاش بی شائبه‌ی اعضای آن بر شمرد.
با اجرای سیستم مدیریت کیفیت، کلیه‌ی فرآیندهای رایتل شناسایی، ساماندهی و بهسازی شدند و اثربخشی حاصل از خروجی کلیه‌ی اقدامات، به طور مستمر پایش و نظارت می‌شوند. 
 
این گزارش در انتها به اطلاع می رساند در راستای توسعه‌ی هدفمند رایتل و پیگیری‌های مداوم شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، تمام توانایی‌ها و ظرفیت‌های موجود، جهت ارائه‌ی خدمات مطلوب به مشتریان کنونی و بالقوه و نیز بهبود مداوم آن از طریق اخذ گواهینامه‌‌ی سایر استانداردهای بین‌المللی همچون سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISO 27001)  به کار گرفته می شود تا افتخارات دیگری را برای رایتل به ارمغان آورد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.