تلفن همراه

گوشی

September 23, 2014
21:06 سه شنبه، 1ام مهرماه 1393
کد خبر: 64535

آخرین قیمت آیفون6 در بازار تهران

آیفون 6 که مدت‌هاست مشتریان منتظر ورود آن به مرزهای ایران بودند بالاخره وارد ایران شده و اکنون در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در بازار عرضه شده است؛ البته این آیفونها ساخت کشور چین بوده و از طریق دبی وارد بازار ایران شده است.
 
 
گشتی کوتاه در بازار موبایل کافی است تا متوجه شوید که آیفون 6 چه تعداد مخاطب دارد! نمایشگر بزرگ ساختمان علاءالدین تهران مشغول پخش آگهی تبلیغاتی‌ است که با ساختاری معماگونه قصد تبلیغ این محصول جدید را دارد.
 
اشتیاق 4 میلیونی
 
میز میانی پاساژ علاءالدین تهران که بورس گوشی‌های تلفن همراه است نیز میزبان این محصول جدید شده تا مشتریان با استفاده از نمونه این گوشی با برنامه‌های خاص این محصول آشنا شوند که البته این آشنایی تنها شوق بیشتری را در مشتریان ایجاد می‌کند؛ اشتیاقی که چهار میلیون تومان قیمت دارد.
 
این محصول که تنها دو هفته از حضورش در بازارهای پایتخت می‌گذرد با قیمت پایه 4 میلیون تومان و البته بسته به میزان حجم حافظه داخلی‌اش، به فروش می‌رسد. البته به گفته جمعی از فروشندگان قیمت آن بسته به میزان فراوانی‌اش در بازار کم و زیاد می‌شود یعنی قیمتها با توجه به میزان تقاضا و البته تعداد گوشی‌های موجود در بازار متفاوت است.
 
به گفته یکی از فروشندگان،‌ آیفون‌های 6 موجود در بازار که فاقد گارانتی‌اند نامعتبر بوده و مشتریان باید انتظار هر نوع نقصی را در محصول داشته باشند.
 
فروش بدون برنامه ممنوع!
 
بد نیست بدانید که مغازه‌های پاساژ علاءالدین تهران که خیلی از افراد در پی خرید گوشی به عنوان بورس تلفن همراه به آنجا مراجعه می‌کنند گوشی را بدون نصب برنامه و محافظ صفحه نمایشگر گوشی و قاب گوشی تحویل مشتری نمی‌دهند! و می‌گویند یا با برنامه یا نمی‌فروشیم.
 
قیمت این محصول که در سه مدل 16 گیگ، 64 گیگ و 128 گیگ در بازار ارایه می‌شود، بسته به حجم حافظه داخلی‌اش هم متفاوت می‌شود. بیشترین قیمت این تلفن همراه مربوط به گوشی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و حدود قیمت 5 میلیون و 250 هزار تومان اعلام می‌شود.
 
اما تفاوت آیفون 6 پلاس با آیفون 6 در صفحه بزرگتر و البته سی پی یو و حجم بیشتر آن است. این محصول در سه رنگ سفید ، مشکی و طلایی همزمان با آیفون 6 وارد بازار ایران شده است.
 
به گفته فعالان بازار تلفن همراه قیمت این مدل از آیفون حدود 7 میلیون و 200 هزار تا 7 میلیون و 500 هزار تومان بر آورد شده است. البته قیمت این گوشی بسته به فراوانی آن در سطح بازار داخلی تغیر می کند.
 
قیمت‌های جدول زیر به صورت میانگین بوده و از منطقه مرکزی تهران (خیابان جمهوری) تهیه شده است.
 
نام و مدل محصول قیمت(تومان)
آیفون 6 (64 گیگابایت) 4 میلیون و 990 هزار تا 5 میلیون و 150 هزار
آیفون 6 (16 گیگابایت) 4 میلیون و 350 هزار تا 4 میلیون و 450 هزار
 
هر چند مدت چندانی از رونمایی از آیفون 6 نمی‌گذرد، حدود یک هفته پس از ارائه این مدل، در ایران هم اعلام شده که قابلیت ارائه آخرین نمونه اپل در کشور وجود دارد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.