بازی

September 23, 2014
21:41 سه شنبه، 1ام مهرماه 1393
کد خبر: 64548

عرضه پلی‌استیشن تی وی سونی اوایل پاییز

شرکت سونی می‌گوید ست تاپ باکس اختصاصی خود به نام PlayStation TV را برای تسهیل دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی از 14 اکتبر عرضه می‌کند.
 
به گزارش فارس به نقل از رویترز، PlayStation TV ابتدا در آمریکا و کانادا عرضه می‌شود و سپس در دیگر کشورها در دسترس خواهد بود.
 
قیمت این محصول 100 دلار است و کاربران در صورت پرداخت 140 دلار می‌توانند یک سیستم کنترلی بی‌سیم، 8 گیگابایت کارت حافظه داخلی و یک بازی ویدیویی به نام The Lego Movie را هم خریداری کنند.
 
علاقمندان به این سیستم همچنین به حدود 700 بازی نیز دسترسی خواهند داشت که از جمله آنها می توان به Metal Gear Solid و Killzone: Mercenary اشاره کرد که فعلا در میان کاربران بسیار محبوب هستند.
 
این محصول پیش از این تحت عنوان PlayStation Vita TV در برخی کشورهای آسیایی و همین طور ژاپن عرضه شده بود. سونی امیدوار است با همه گیر شدن استفاده از این ست تاپ باکس بتواند با رقبایی همچون آمازون رقابت نماید. قرار است خدمات مشاهده آنلاین تلویزیون هم به این دستگاه اضافه شود، اما زمان آن مشخص نیست.
 
سونی پیش از این قراردادی برای دسترسی خریداران ست تاپ باکس خود به 22 کانال پرمخاطب تلویزیونی با مالکان آنها امضا کرده بود. این شرکت قبلا خدمات تلویزیون تحت وب هم ارائه کرده بود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.