سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 24, 2014
16:38 چهارشنبه، 2ام مهرماه 1393
کد خبر: 64559

هزینه 8.3 میلیارد دلاری بزرگترین شرکت نرم افزاری اروپا برای خرید کنکور

شرکت SAP در حال مذاکره با Concur Technologies است تا با پرداخت 8.3 میلیارد دلار آن را خریداری کند. این رقم 20 درصد بیشتر از پیشنهاد اولیه SAP است.
 
 
به نقل از گیک وایر، Concur Technologies که در سال 1993 تاسیس شده در زمینه ارائه خدمات نرم افزاری کلود در قالب سرویس به شرکت‌های مختلف فعال است و خدمات اینترنتی در حوزه مسافرت و تفریح نیز ارائه می‌دهد.
 
خدمات آنلاین این شرکت در سراسر جهان از سوی 23 هزار شرکت مورد استفاده قرار می گیرد. Concur Technologies در سراسر جهان 4200 کارمند نیز دارد و درآمد آن بالغ بر 700 میلیون دلار برآورد شده است.
 
موفقیت خدمات این شرکت باعث شده تا ارزش سهام آن در 5 سال گذشته 175 درصد افزایش یابد. تحلیلگران می‌گویند عزم SAP برای خرید این شرکت نشان می دهد که بزرگترین شرکت نرم افزاری اروپا قصد دارد به بازیگر فعال‌تری در حوزه ارائه خدمات کلود مبدل شود.
 
با خرید Concur توسط SAP تعداد مشتریان خدمات کلود این دو شرکت در مجموع به 50 میلیون نفر می‌رسد و SAP از لحاظ درآمدهای کلود در رتبه دوم قرار می گیرد. SAP امیدوار است با نهایی شدن این انتقال ارزش تبادلات مالی سالیانه شبکه تجاری این شرکت از مرز 600 میلیارد دلار بگذرد که 50 درصد بیشتر از مجموع درآمد آمازون، ای –بی و علی بابا از این محل است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.