سیستم‌عامل و نرم‌افزار

September 26, 2014
20:03 جمعه، 4ام مهرماه 1393
کد خبر: 64564

عرضه نسخه ۸ راهکار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم

نسخه جدید راهکار اتوماسیون اداری تحت وب همکاران سیستم پاییز ۹۳ منتشر می‌شود.
 
در این نسخه، با دریافت و اعمال نظرات کاربران و مدیران مشتری، تغییراتی اعمال شده که از مهم‌ترین آنها می‌توان به افزایش راحتی کاربری، بهبود واسط کاربری  (UI) و توسعه قابلیت‌های امنیتی اشاره کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نسخه ۸ اتوماسیون اداری تحت وب، با داشتن یک ویرایشگر قدرتمند برای تایپ، ویرایش و نمایش نامه‌نگاری‌های سازمان، کاربران را از استفاده از نرم‌افزارهای Microsoft Office بی‌نیاز کرده است. این ویرایشگر با تمامی مرورگرها سازگار بوده و عملکردی کاملاً تحت وب و مستقل از سیستم عامل‌ها دارد. در این نسخه، برای دسترسی به مکاتبات نیاز به نصب برنامه‌های جانبی نیست. مدیران سازمان و کاربران نرم‌افزار می‌توانند به راحتی و در هر مکان، به وسیله رایانه‌های شخصی، تبلت یا تلفن همراه به مکاتبات خود دسترسی داشته باشند.
 
همچنین با اضافه شدن «صندوق پیام» امکان ارسال پیام‌های متنی و ارسال فایل‌های صوتی، عکس، و پیام‌های عمومی و فوری نیز ایجاد شده است تا به کمک آن تعاملات غیررسمی در سازمان‌ نیز توسط نرم‌افزار اتوماسیون به سادگی مدیریت شوند.
در این نسخه اضافه شدن یک موتور محاسباتی قدرتمند به ابزار فرم ساز نیز، امکان طراحی فرم‌های پیچیده محاسباتی را فراهم کرده است.
 
از دیگر تغییرات این نسخه، می‌توان به ارتقاء واسط کاربری  متناسب با معیارهای به روز اشاره کرد.
سیاست‌های امنیتی جدید این نسخه از راهکار اتوماسیون نیز، امنیت سیستم را به بالاترین سطح افزایش داده و گواهینامه بلوغ امنیتی این راهکار از سوی مرکز تحقیقات انفورماتیک صادر شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.