اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

September 27, 2014
23:31 شنبه، 5ام مهرماه 1393
کد خبر: 64617

پاسخ مدیر عامل همراه اول به اختلالات اخیر و خودداری‌اش از اعلام نام شهرهای تحت پوشش 3G!

مدیر عامل همراه اول معرفی شهرهایی که در حال حاضر به ارائه خدمات نسل سه می‌پردازند را به هفته آتی موکول کرد و گفت: اوایل هفته آینده لیست این شهرها از طریق رسانه‌ها منتشر خواهد شد.
 
وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ما در شرکت ارتباطات سیار سایت‌های بسیاری داریم که در حال ارتقای آن‌ها هستیم. البته سعی بر آن است که عملیات ارتقای این سایت‌ها شب‌ها صورت بگیرد که کاربران استفاده کمتری از تلفن همراه خود دارند اما در برخی مراکز مسکونی یا بانک‌ها به اجبار لازم است این اقدامات روزها انجام شود که این مساله در برخی مناطق برای ساعاتی مشکلاتی در پی دارد.
 
وی همچنین اظهار کرد: آنتن‌های موجود شبکه همراه اول، نسل دوم ارتباطی را پوشش می‌دهد اما لازم است که برای ارائه نسل‌های بالاتر این آنتن‌ها تغییر کند؛ پس از آنتن‌ها خطوط انتقال نیز برای تامین پهنای باند نیاز به تغییر دارند و در ادامه سایت‌های BTS نیز به نوسازی و تغییر نیاز دارند.
 
به گفته او بر همین اساس برای ارائه خدمات نسل‌های بالاتر در مجموع لازم است شبکه‌های ما نوسازی شود و این امری طبیعی است که در این نوسازی در مراحل اولیه برای بهینه سازی سایت‌ها گاهی اختلالاتی نیز ایجاد شود.
 
صدوقی در عین حال از نصب هزارمین سایت همراه اول خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر اپراتور اول در 23 شهر کشور به ارائه آزمایشی خدمات نسل سه پرداخته است.
 
مدیر عامل همراه اول همچنین اظهار امیدواری کرد که هفته آینده مجوز رسمی ارائه خدمات نسل‌های بالاتر به اپراتور اول ارتباطی کشور تعلق بگیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.