اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

October 6, 2014
21:51 دوشنبه، 14ام مهرماه 1393
کد خبر: 64714

آشنایی با سبد محصولات محتوایی ایرانسل

ایرانسل علاوه بر تامین زیرساخت نسل های سوم و چهارم تلفن همراه سبدی از محصولات و اپلیکیشنهای مختلف برای تامین محتوای زیرساخت فراهم شده را نیز عرضه کرده است.
 
بعد از تجربه ایرانسل برای عرضه محصولات در قالب ویترین که برای تامین بازار خدمات ارزش افزوده فعالیت میکرد، اکنون سبد محصولات با محتوای متعدد و متنوعی از جمله «بازیک»، «ریتم»، «زوم»، «کتابخوان» و «چارسو» در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 
«بازیک» برنامه کاربردی اندرویدی جدید ایرانسل برای دوستداران بازیهای موبایلی است که در آن مجموعه گستردهای از انواع بازیهای اندرویدی در اختیار علاقمندان قرار میگیرد. مشترکین میتوانند از میان موارد موجود، بازیهای رایگان یا دارای هزینه را انتخاب کرده و از طریق شارژ ایرانسل، حساب کاربری را خود شارژ کنند و با استفاده از این حساب، علاوه بر پرداخت هزینه برای بازی های، در بسیاری از بازیها به مراحل بعدی بروند.
 
«کتابخوان» ایرانسل نیز به مشترک امکان می دهد به صدها عنوان کتاب متنی و صوتی در حوزه های متنوع از قبیل مذهبی، سلامت، روانشناسی، اخلاق، ورزشی، داستان و غیره دسترسی داشته باشد و لذت شنیدن و خواندن کتاب ها با تبلت یا تلفن همراه را تجربه نماید. با مراجعه به پورتال کتابخوان به نشانی ketabkhan.irancell.ir میتوان از آخرین کتاب های ارائه شده و محبوبترین ها، جدیدترینها و پرفروش ترین های دنیای کتاب و کتابخوانی بهره مند شد.
 
همچنین مجموعه ای از به روزترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و برنامههای کاربردی شامل بازی، موسیقی و … در «چارسو»ی ایرانسل به نشانی charsoo.irancell.ir  گردآوری شده اند. با مراجعه به پورتال اینترنتی این فروشگاه یا برنامه قابل نصب روی گوشی میتوان برنامههای مورد نیاز خود را که با سیستم عامل گوشی هوشمند همخوانی دارد، خریداری کرد. در این فروشگاه برای انواع سیستمهای عامل نظیر سیمبیان، اندروید و جاوا برنامههای جذاب متعددی وجود دارد.
 
برنامه «ریتم» ایرانسل این امکان را برای مشترکین فراهم می آورد تا به مجموعه متنوعی از آهنگ ها و موسیقی ها دسترسی داشته و به آن ها گوش دهد. برای این کار کافی است با استفاده از شماره سیم کارت اعتباری و رمز ورود کنترل حساب اینترنتی (e-care ) خود وارد برنامه شده و پس از انتخاب آلبوم یا آهنگ مورد نظر، به صورت آنلاین موسیقی مورد علاقه خود را خریده و دانلود نمایند. از قابلیت های اصلی این برنامه کاربردی می توان به امکان جستجو در محتواهای موسیقی ها و فرهنگ سازی به منظور رعایت حقوق معنوی پدیدآورندگان انواع آهنگ و موسیقی اشاره کرد .
 
سرویس زوم ایرانسل به مشترکین عزیز امکان می دهد فایلهای تصویری شامل برنامه های گوناگون تلویزیون، فیلم و ویدئوهای متنوع دیگر را به صورت پخش مستقیم تماشا کنند. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.