اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 6, 2014
21:54 دوشنبه، 14ام مهرماه 1393
کد خبر: 64716

وزیر ارتباطات: فعالیت شرکت های فعال در حوزه ICT را محدود نخواهیم کرد

وزیر ارتباطات با تاکید بر اهمیت گسترش فعالیت های شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: فعالیت شرکت های حوزه ICT محدود به یک فعالیت خاص نخواهیم گذاشت و انتظار داریم شرکت ها در صورت توانایی فعالیت های خود را گسترش دهند.
 
 
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات , دکتر محمود واعظی  در حاشیه افتتاح پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی اظهار داشت: یکی از مهم ترین سیاست های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مساله کیفیت خدمات است که در این راستا جلساتی را با اپراتورها و شرکتهای بخش خصوصی به طور هماهنگ برگزار می کنیم تا میزان کیفیت خدمات ارائه شده را رصد و بررسی کنیم.
 
وی گفت در طول یک ماه گذشته اپراتور اول و دوم هراه کشور با تعویض BTS ها تلاش کردند که اختلالات را در نقاط مختلف کشور برطرف کنند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با ورود نسل های سوم و چهارم کیفیت خدمات ارتباطی افزایش می یابد و در این راستا اپراتورها تلاش خود را بیشتر کرده اند.
 
واعظی با بیان اینکه وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برای صدور پروانه  ارائه محتوای صوتی و تصویری بر بستر اینترنت پرسرعت هیچ گونه محدودیتی نداریم گفت: بزودی مجوز ارائه این خدمات به بخشهای گوناگونی صادر می شود.
 
وی در پاسخ به سوالی در خصوص شبکه های اجتماعی گفت: وزارت ارتباطات از تمامی شبکه های اجتماعی که امکان استفاده بهینه و غیر مجرمانه در آن وجود داشته باشد استقبال می کند.
 
واعظی در ارتباط با فعالیت اپراتور مجازی در کشور گفت: کارگروهی در خصوص ارائه مجوز به اپراتور مجازی شروع به کار کرده و نتایج این کارگروه نیز مثبت ارزیابی شده و در این راستا مشاوری نیز انتخاب کرده ایم که فعالیت های مقدماتی با سرعت بیشتری انجام گیرد.
 
وی درخصوص تعرفه ها و کیفیت خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات گفت: به دنبال کسب رضایت مردم از خدمات ICT هستیم و هرگونه نظر و شکایتی را از سوی سامانه پاسخگویی 195 دنبال می کنیم.
 
وی در پایان گفت: از تمامی شرکتها و اپراتورها خواست استفاده از توانمندی های داخلی و تجهیزات تولید داخل کشور را در اولویت کاری خود قرار دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.