اپراتورها

تلفن همراه

October 7, 2014
6:50 سه شنبه، 15ام مهرماه 1393
کد خبر: 64736

اپراتور سوم آمریکا کارکنانش را برای رقابت در بازار اخراج میکند

اسپرینت سومین اپراتور بزرگ آمریکایی تلفن همراه قصد دارد تعدادی از کارکنانش را اخراج کند تا بتواند با وریزون و AT&T رقابت نماید.
 
به گزارش فارس به نقل از اینفرس، این اخراج‌ها این ماه رخ خواهد داد، اما تعداد افرادی که قرار است کارشان را در اسپرینت از دست بدهند هنوز مشخص نشده است.
 
اسپرینت در اواخر تابستان تلاش کرد یکی از رقبای خود یعنی T-Mobile US را خریداری کند که به نتیجه نرسید. این شرکت مدیر عامل قدیمی خود را هم تغییر داد و به جای دان هسه فردی به نام ماسلو کلور را منصوب کرد. اسپرینت هم اکنون در مالکیت سافت بانک ژاپن است که در سال 2013 هفتاد درصد از سهام آن را خریداری کرد.
 
کارشناسان اقتصادی می‌گویند اگر این اپراتور به دنبال افزایش مشتریان و در عین حال کاستن از هزینه ارائه خدمات است چاره ای جز کاهش نیرو و صرفه جویی ندارد، به خصوص که اسپرینت در ماه‌های اخیر شاهد ریزش برخی مشتریان وفادار خود نیز بوده است.
 
اسپرینت امسال شاهد کاهش 42 درصدی ارزش سهام خود بود. زیرا مشتریان این اپراتور ایمان و اعتماد خود را به آن از دست داده‌اند و کارکنان آن هم حس می‌کنند شرایط مناسبی در راه نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.