اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2014
7:05 چهارشنبه، 16ام مهرماه 1393
کد خبر: 64749

مدیرعامل همراه اول: در 35شهر خدمات نسل سه عرضه کرده‌ایم

مدیر عامل همراه اول روز سه شنبه در یک نشست خبری در سالن اختصاصی همراه اول در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۴ ، سرویس ها، خدمات و برنامه های این شرکت را تشریح کرد.
 
به گزارش وبسایت همراه اول، وحید صدوقی مدیر عامل همراه اول با اشاره به اینکه این اپراتور در حال حاضر ۶۸ میلیون مشترک داردگفت: همراه اول بیش از ۷۰ درصد جاده های کشور و ۱۱۳۹ شهر را تحت پوشش دارد.
 
• دریافت مجوز ارائه آزمایشی نسل سوم تلفن همراه
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول مجوز ارائه آزمایشی خدمات نسل سوم تلفن همراه را سوم شهریور دریافت کرد و در ۱۹ شهریور موفق به دریافت مجوز فرکانسی تمیز نسل سوم شد.
صدوقی افزود: در حال حاضر ۱۴۰۰ سایت نسل ۳ راه اندازی شده و در ۳۵ شهر به مشترکان، سرویس های نسل سوم ارائه می شود.
وی افزود: برنامه همراه اول راه اندازی ۵۰۰۰ سایت در سراسر کشور تا پایان سال جاری است.
• سیم کارت های اعتباری همراه اول رایگان شد
صدوقی در ادامه اظهار داشت: قیمت سیم کارت های ۱۰ هزارتومانی همراه اول، از اول پاییز به پنج هزار تومان کاهش پیدا کرده که با ۵۰۰ تومان شارژ اولیه ارائه می شود و به محض اولین شارژ توسط مشترک، ۵۰۰۰ تومان شارژ نیز به مشترک ارائه می شود و به این ترتیب این سیم کارت ها رایگان در اختیار مشترکان اعتباری قرار می گیرد.
• تخفیف ۳۰ درصدی به مشترکان دائمی
صدوقی همچنین از ارائه تخفیف ۳۰ درصدی به مشترکان سیم کارت های دائمی همراه اول خبر داد و گفت: برای مشترکان دائمی جدید همراه اول، از ابتدای پاییز بمدت سه ماه، تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید سیم کارت در نظر گرفته شده است.
• عرضه سیم کارت های دانشجویی
مدیرعامل همراه اول ارائه سیم کارت های اعتباری دانشجویی را از دیگر خدمات این اپراتور عنوان کرد و گفت: امسال با سیم کارت های دانشجویی، مکالمه درون شبکه رایگان خواهد بود و نرخ مکالمه با این سیم کارت نیز از ۶۹ تومان در دقیقه به ۵۵ تومان کاهش یافته است.
• ارتقاء شبکه همراه اول
صدوقی در مورد وقوع برخی اختلالات در شبکه گفت: این اختلالات موقتی است و علت آن عملیات گسترده همراه اول در جهت نوسازی و ارتقاء شبکه است.
وی افزود: هر چند عملیات نوسازی و ارتقاء شبکه شبها انجام می شود، ولی باز هم شاهد برخی اختلالات طی روز در شبکه هستیم.
مدیرعامل همراه اول اظهار امیدواری کرد که با انجام هر چه سریعتر مراحل توسعه، بزودی شاهد پایداری شبکه همراه اول باشیم.
صدوقی گفت: در این مرحله شبکه همراه اول در شهرهای تبریز، ارومیه، کرمانشاه، خرمشهر، آبادان و بندرعباس کاملاً نوسازی شده است.
• خدمات رومینگ همراه اول به سایر اپراتورها
صدوقی با بیان اینکه طی ۲۰ سال گذشته همراه اول پوشش کاملی در کشور ایجاد کرده است، افزود: همراه اول همزمان با ارتقاء شبکه اقدام به عرضه خدمات رومینگ به سایر اپراتورها کرده است و هم اکنون ۲۰۰ هزار مشترک ایرانسل و رایتل از سرویس رومینگ همراه اول استفاده می کنند.
• ارائه خدمات وای فای توسط همراه اول
صدوقی با اشاره به اینکه در مجوز همراه اول، ارائه وای فای در مناطق پرتراکم پیش بینی شده است، افزود: شرکت ارتباطات سیار ایران سرویس وای فای را راه اندازی کرده و خدمات وای فای از طریق بخش تلفن ثابت  و وایمکس دنبال می شود.
وی افزود: ارائه خدمات وای فای به مشترکان بزودی شروع شده و در فاز اول در هشت شهر اجرا می شود.
• بازده ۱۸ درصدی سهام همراه اول در بورس
صدوقی از بازده ۱۸ درصدی سهام همراه اول در بورس طی شش ماه اول سال جاری خبر داد و گفت: همراه اول جزو ۵۰ شرکت برتر بورس است و امسال سود خوبی نصیب سهامداران این شرکت شده است.
• ۱.۵میلیون مشترک همراه اول قبوض ایمیلی دریافت می کنند
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران در مورد تسهیل دریافت قبوض مشترکان گفت: همرا اول بیشترین مشترک دائمی را دارد و در سال گذشته تعداد مشترکان ما از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد.
صدوقی افزود: برای حفظ محرمانگی قبوض، هم اکنون ۱.۵میلیون مشترک، قبوض خود را از طریق ایمیل دریافت می کنند.
وی در مورد تسهیل پرداخت قبوض نیز اظهار داشت: مهمترین برنامه همراه اول راه اندازی سرویس بیلینگ CBS برای مشترکان دائمی و اعتباری است تا آنها بتوانند در لحظه  از وضعیت صورتحساب خود آگاه شوند.
صدوقی پرداخت قبوض از طریق سرویس جیرینگ و ۹۹۹۰ را از دیگر  روش های پرداخت بدون هزینه برای مشترکان همراه اول عنوان کرد.  
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.