اپراتورها

تلفن همراه

October 8, 2014
7:14 چهارشنبه، 16ام مهرماه 1393
کد خبر: 64751

برنامه کاربردی کتابخوان ایرانسل معرفی شد

ketabkhan.jpg

ایرانسل از معرفی برنامه کاربردی کتابخوان همراه خود در نمایشگاه ایران تلکام2014 خبر داد. این اپلیکیشن مشترکین ایرانسل را قادر می‌سازد تا به صدها عنوان کتاب متنی و صوتی در حوزه‌های متنوع از جمله مذهبی، سلامت، روانشناسی، اخلاق، ورزشی و داستان، از طریق تلفن همراه خویش دسترسی داشته باشند.
 
دریافت این اپلیکیشن از طریق پورتال کتابخوان به نشانی ketabkhan.irancell.ir ممکن می‌باشد.
 
اپلیکیشن کتابخوان، در حال حاضر از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کرده و به زودی نسخه های ویندوز و iOS  آن نیزعرضه خواهد شد.
 
مشترکین ایرانسل برای دسترسی به خدمات این اپلیکیشن می‌بایست از نام کاربری ایرانسل و رمز عبور کنترل حساب اینترنتی خود استفاده کنند، دریافت رمز عبور با ارسال یک پیامک بدون متن به  شماره130 از طریق خطوط ایرانسل امکان پذیر است.
 
مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل قادر خواهند بود با استفاده از حساب کاربری خود و یا پرداخت اینترنتی از طریق پورتال و یا نرم افزار کتابخوان، خرید مورد نظر خود را انجام دهند مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل در این مرحله قادر به استفاده از کتب رایگان هستند.  کاربران نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه ایرانسل می‌توانند بر روی متن آثار، علامت و یا یادداشت گذاری کرده و این علامت ها را در بخشی به صورت متمرکز نگهداری کنند.
 
امکان اضافه کردن قفسه کتاب شخصی، جستجو در متن کتاب، نمایش آخرین صفحه مطالعه شده، جابجایی براساس فهرست عناوین و فصول کتاب ها و پشتیبانی از تمامی زبان های زنده دنیا از جمله ویژگی های دیگر نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه ایرانسل می باشد.
 
اطلاعات بیشتر از طریق پورتال کتابخوان ایرانسل به نشانی ketabkhan.irancell.ir قابل مشاهده است.
 
نمایشگاه بین المللی ایران تلکام2014، بعنوان بزرگترین رویداد سالیانه نمایشگاهی حوزه فناوری ارتباطات کشور، تا 17 مهرماه و از ساعت 9 تا 16، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
 
ایرانسل در این نمایشگاه، در سال اختصاصی 27 ، آخرین محصولات وخدمات خود را با محوریت شعار «تجربه زندگی دیجیتال» به نمایش گذاشته است.
 
در این نمایشگاه، محصولات و خدمات متنوع و جدید ایرانسل از جمله پورتال عرضه محتوای صوتی و تصویری با نام های تجاری «ریتم» و «زوم»، فروشگاه بازی های موبایلی با نام تجاری «بازیک»، خدمات سلامت همراه، آموزش همراه، بیمه خرد، کیف پول همراه و خدمات بانکداری و پرداخت همراه از طریق بسترهایی نظیر NFC ، نرم افزار کاربردی کتابخوان همراه و نرم افزار واقعیت افزوده با نام تجاری «نشان» و نیز خدمات ابری ایرانسل، نرم افزار کاربردی ایرانسل من، سرویس اعلام دسترسی، صدای جادویی، پیشخوان ایرانسل، آهنگ پیشواز، ویترین، پیامک صوتی، خدمات اطلاعات شهری، باجه ایرانسل و جعبه کمک های تماس، درکنار روش‌های متنوع شارژ، سرویس #۷*، چارسوی ایرانسل و برگزاری مسابقات پیامکی، طرح‌های تشویقی پاییزه در اختیار بازدیدکنندگان و علاقه‌مند قرار می گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.