تلفن همراه

گوشی

October 10, 2014
16:32 جمعه، 18ام مهرماه 1393
کد خبر: 64780

آیا اچ تی سی واگذار می‌شود؟

رییس شرکت تایوانی TCL در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی وی بو به طور ضمنی از خرید اچ تی سی توسط این شرکت خبر داد.
 
 
به نقل از فون آرنا، تی سی ال پیشتر با خرید شرکت ورشکسته آلکاتل آن را متحول کرد. اگرچه هیچ تضمینی مبنی بر خرید اچی تی سی توسط تی سی ال وجود ندارد اما لی دونگ شنگ رییس تی سی ال در پست خود در ویبو گفته است که شرکت های تایوانی نظیر تی سی ال و اچ تی سی باید برای پیشی گرفتن از اپل و سامسونگ با هم متحد شوند.
 
اچ تی سی در سه ماهه اخیر درآمدی بالاتر از دوره مشابه سال قبل داشته اما نسبت به سه ماهه قبلی کاهش درآمد داشته است.
 
انتظار می رود شرکت اچی تی سی هشتم اکتبر طی مراسمی که از یک دوربین جدید رونمایی کند.
 
در این مراسم همچنین این شرکت از گوشی اچ تی سی دزایر eye یک گوشی جدید مجهز به دوربین جلو 13 مگاپیکسلی که برای گرفتن عکس های سلفی طراحی شده رونمایی خواهد کرد. همچنین این احتمال وجود دارد که اچ تی سی در این مراسم از تبلت نکسوز 9 رونمایی کند.
 
بنابراین مشکل این شرکت در کجاست؟ اچ تی سی می‌تواند گوشی‌های رده بالایی نظیر اچ تی سی وان M8 تولید کند، اما در زمینه بازاریابی از اپل و سامسونگ عقب است. سال گذشته اچ تی سی 12 میلیون دلار به رابرت دونی جونیور بازیگر آمریکایی برای تبلیغات محصولات خود پرداخت کرد اما این تلاش با شکست مواجه شد.
 
امسال نیز گری اولدمن در یک سری تبلیغات اچ تی سی وان M8 را تبلیغ کرد اما موفقیت چندانی در جلب توجه کاربران نسبت به این گوشی به دست نیاورد.
 
شاید خرید این شرکت تایوانی توسط تی سی ال همان چیزی است که اچ تی سی برای تحول بازاریابی خود به آن احتیاج دارد.
 
پیتر چو رییس اجرایی اچ تی سی سال گذشته مسوولیت‌های بازاریابی این شرکت را به وانگ دیگر رییس اچی تی سی واگذار کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.