دوربین

سخت‌افزار

October 13, 2014
21:54 دوشنبه، 21ام مهرماه 1393
کد خبر: 64874

اخباری از دوربین‌های شایعه شده کانن و سونی برای سال 2015

اگر خبرهای چند روز اخیر صحیح باشند، ماه‌های نخستین سال 2015 شاهد رقابتی گرم میان تولیدکنندگان دوربین‌های بالارده چون کانن و سونی خواهیم بود.
 
به نظر کانن می‌خواهد مسیر نوآورانه یا حداقل جالب توجه خود در دنیای تولیدات دوربین را همچنان ادامه دهد… اخیرا شنیده شده که کانن نه یک دوربین که دو دوربین با سنسورهای چندلایه و (یکی از آن‌ها) با مگاپیکسل بالا را برای سال 2015 در برنامه خود قرار داده است.
 
بنا بر گفته‌های منبع وبسایت Canon Rumors، دو دوربین با سنسورهای چند لایه برای سال 2015 به فروش می‌رسد که یکی از آن‌ها جایگزینی برای دوربین 1D X می‌باشد و دیگری نیز با رزولوشن بالا تولید خواهد شد. همچنین احتمال داده شده که دوربین با مگاپیکسل بالا زودتر از دوربین دیگر معرفی خواهد شد.
 
اما این تنها کانن نیست که جنگ مگاپیکسل ها را بار دیگر آغاز کرده و به نظر سونی نیز در سال جدید میلادی با یک دوربین فول فریم 46 مگاپیکسلی قدرت نمایی دوباره ای خواهد داشت.
 
Sony Alpha Rumors که یکی از منابع نقل کننده این خبر بوده، با احتمالی هشتاد درصدی از معرفی این دوربین در سه ماهه نخست سال 2015 خبر داده است. Mirroless Rumors دیگر نقل کننده این خبر پا را یک قدم فراتر نهاده و از فول فریم E-Mount بودن این دوربین گفته است. این وبسایت اضافه کرده که دوربین مذکور جزئی از خط A7 است و دارای یک سیستم اتوفوکوس پیشرفته مانند سونی a6000 خواهد بود.
 
اطلاعات دیگری از این دوربین در دست نیست، اما به نظر شش ماهه نخست سال 2015 جالب خواهد بود؛ سنسورهای چندلایه، دوربین‌های با مگاپیکسل بالا و دوربین‌های کامپکت قدرتمندتر همگی نوید سال خوبی را به دنیای عکاسی می‌دهند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.