اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

October 15, 2014
23:06 چهارشنبه، 23ام مهرماه 1393
کد خبر: 64943

همراه اول به دفاتر پیشخوان دولت بازگشت

دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت از بازگشت همراه اول به دفاتر پیشخوان دولت خبرداد.
 
علی فلاح در گفتگو با مهر از انعقاد توافق نامه بین کانون دفاتر پیشخوان و همراه اول با هدف توسعه همگام الکترونیک و توسعه خدمات شبکه پیشخوان دولت با فناوری‌های نوین خبر داد و گفت: با توجه به توسعه تکنولوژی های نوین و ضرورت همگامی شبکه دفاتر پیشخوان با این زیرساخت ها توافق نامه بین کشوری دفاتر پیشخوان دولت و همراه اول منعقد شد که بر این اساس، یکی دیگر از زیرساخت های زنجیره تامین خدمات الکترونیکی در شبکه دفاتر پیشخوان محقق خواهد شد.
 
وی افزود: در این جلسه که با حضور اعضای هیئت مدیره کانون و هلدینگ دفاتر پیشخوان دولت و وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول برگزار شد؛ راهکارهای توسعه خدمات در شبکه دفاتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به پیگیری های انجام شده مدیر همراه اول اعلام کرد که منع فعالیت سایر اپراتورها در شبکه دفاتر پیشخوان دولت برداشته شده است.
 
دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت اظهار داشت: با توجه به آئین نامه ایجاد و بهره برداری از شبکه دفاتر پیشخوان دولت، تمامی دستگاه‌های خدمات دهنده باید بتوانند در شبکه دفاتر ارائه خدمت کنند و با توجه به تبصره 2 ماده 14 ابلاغیه شورای عالی اداری؛ کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت در تعامل با دستگاه ها، نسبت به توسعه خدمات در شبکه دفاتر پیشخوان دولت تسریع خواهد کرد.
 
فلاح با بیان اینکه همراه اول شبکه دفاتر را به عنوان یک شریک استراتژیک می شناسد و دفاتر از این اپراتور انتظار بیشتری دارند گفت: خوشبختانه عقد این توافق نامه بین کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت و همراه اول موجب می شود که زیرساخت های سرعت بخشیدن به واگذاری خدمات به زودی به انجام برسد.
 
دبیرکل کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت اعلام کرد: با توجه به جلسات برگزار شده به زودی نرخ خدمات اپراتورها در شبکه دفاتر پیشخوان دولت در کمیسیون تنظیم مقررات تصویب و ابلاغ خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.