تبلت

تلفن همراه

October 16, 2014
23:04 پنجشنبه، 24ام مهرماه 1393
کد خبر: 64956

اچ‌تی‌سی و گوگل اولین تبلت نکسوس با اندروید Lollipop را معرفی کردند

در Nexus 9، طراحی پیشرفته HTC در کنار آخرین نرم‌افزارهای نسخه Android™ Lollipop تجربه بی‌نظیری در کار با تبلت را ارایه میدهد

اچ‌تی‌سی به عنوان پیشروی جهانی در عرصه نوآوری و طراحی،‌ امروز خبر عرضه اولین تبلت با  Android™ Lollipop ، Nexus 9، را اعلام کرد. Nexus 9، که نتیجه همکاری نزدیک اچ‌تی‌سی و گوگل است، برترین تکنولوژی ها و نوآوری های منحصر به اچ‌تی‌سی را در کنار نرم افزارهای پیشرفته و با کاربری آسان گوگل (intuitive software) جمع کرده است و تجربه بی‌نظیری در کار با تبلت را بوجود آورده است.

ارایه برترین ها در دقت طراحی و کارایی

 Nexus 9 صاف و صیقلی، با روکشی از آلومینیوم صیقل داده شده‌ که به صورت یکپارچه از صفحه نمایش تا پشت گوشی امتداد می یابد مهارت اچ‌تی‌سی در طراحی دقیق فلزی را به نمایش میگذارد. همچنین این تبلت به صفحه نمایش ۸.۹ اینچی با نسبت تصویر۴:۳  (Viewing Ratio) مجهز است که در عین راحتی برای در دست نگه داشتن، برای انجام کارهای روزمره مناسب باشد. وزن این دستگاه سبک و قابل حمل تنها ۴۳۶ گرم است.

در مهمترین بخش، این تبلت قدرتمند که استفاده از آن بسیار ساده است به یک پردازشگر  دو هسته  ای – ۶۴  بیتی Nvidia® Tegra® K1 مجهز است که جابجایی میان  برنامه های مختلف را سریع و آسان انجام میدهد و در عین حال که  کارت-ویدیو ( Keppler GPU )کارایی و گرافیک در سطح کامپیوتر های رومیزی را در این تبلت ارایه میکند.

براساس اعلام دفتر اچ تی سی در ایران، Nexus 9، در ۳ نمونه 16GB، 32GB وLTE  32GB از اواسط آذر ماه برای فروش در بازار ایران موجود خواهد بود.

دوربین جلویی ۱.۶ مگاپیکسلی و دوربین عقبی ۸ مگاپیکسلی لحظه های مهم را همانگونه که بوده‌اند به تصویر میکشد. صفحه نمایش Nexus 9 با رزولوشن 2k(2048×1536)، هنگام دیدن عکس،‌ ویدیو و یا هنگام وبگردی جزییات واضح و رنگ هایی شفاف را به نمایش میگذارد. برای علاقه مندان موسیقی و بازی های رایانه ای ،بلندگوهای دوقلوی جلویی با  amp هوشمند و HTC BoomSound™ در حالت بلندگو، صدای استریوی قوی در دستگاه را ممکن میسازد.

اولین تبلت جهان که مجهز به نسخه Android™ Lollipop است

Nexus 9 به گونه ای طراحی شده است که بهترین استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، Android™ Lollipop ، را ببرد. این دستگاه با امکانات خود چند وظیفگی (Multi-Tasking )را ساده و روان میکند و در عین حال به شما این امکان را میدهد که برترین درجه در شخصی سازی امکانات و ایمنی را با استفاده از روش های امن login داشته باشید. به سبب عمر طولانی تر باطری، ساعت های بیشتری از این دستگاه لذت ببرید و زمان کمتری برای شارژ کردن دستگاه صرف کنید.

پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این‌باره گفت:« Nexus 9، نمونه عالی از همکاری های مشترک دو شرکت با اشتیاق یکسان برای نوآوری در تکنولوژی است که در کنار هم برای تولید محصولی مناسب کاربران از تجربیات خود بهره برده‌اند» او در ادامه گفت:« برای ارایه یک تبلت سطح بالا، شیوه بی نظیر طراحی در اچ‌تی‌سی در کنار آخرین نرم افزارهای پیشرفته قرار گرفته است. ما مفتخریم که این محصول را در بازار عرضه کردیم.»

عرضه عمومی در بازار ایران

Nexus 9، در ۳ نمونه 16GB، 32GB وLTE  32GB از اواسط آذر ماه برای فروش در بازار ایران موجود خواهد بود.

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.