گوشی

لوازم جانبی

October 19, 2014
20:27 یکشنبه، 27ام مهرماه 1393
کد خبر: 65013

تصویری از Turbo Charger موتورولا

اخیراً تصویری از Turbo Charger موتورولا در برخی وبسایت های خبری منتشر شده است که نشان دهنده ابعاد بزرگ تر از معمول این محصول است.
 
 
اما در برابر این ابعاد بزرگ، محصول جدید موتورولا امکان شارژ کافی دیوایس های مورد پشتیبانی برای ۸ ساعت کار را در ۱۵ دقیقه خواهد داشت. گفته شده است که این محصول امکان کار با دیوایس های ساخت موتورولا، اپل، سامسونگ و برخی دیگر برند ها را ارائه خواهد داد.
 
البته این مسئله در صورتی صادق خواهد بود که این دیوایس ها به صورت اولیه امکان فوق را داشته باشند. برای مثال نسخه جدید موتو X با تکنولوژی Qualcomm Quick Charge 2.0 توانایی دریافت چنین شارژی را دارد. باید در نظر داشت که این سرعت شارژ در حالتی خواهد بود که باتری کاملاً خالی باشد، با افزایش میزان شارژ باتری سرعت رشد کاهش می یابد.
 
در واقع این شارژر راه حلی طلایی برای اوقاتیست که کاربر نیاز به شارژ سریع باتری خود دارد. در صورت اتصال Turbo Charger به موبایلی که تکنولوژی فوق را ندارد این دیوایس مانند شارژر های با ولتاژ معمولی کار خواهد کرد. گفته شده است که این ابزار با قیمت ۳۵ دلار وارد بازار خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.