اپراتورها

تلفن همراه

October 27, 2014
18:18 دوشنبه، 5ام آبانماه 1393
کد خبر: 65070

چهارمحال 7مهر همکد میشود

مدیر عامل شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری ،از اجرای طرح هم کدسازی تلفن های ثابت در این استان از هفتم آبان جاری خبر داد و گفت : کاهش هزینه مکالمات از مزایای اجرای این طرح است .
 
بر اساس گزارش ایرنا ، سیدرهام حسینی با اشاره به اینکه با اجرای طرح هم کدسازی تلفن ثابت، هزینه مکالمات برخلاف گذشته که براساس پالس محاسبه می شد براساس دقیقه محاسبه شده و کاهش می یابد ، افزود: براساس طرح در صورت ارتباط تلفن ثابت با اپراتور همراه اول، ایرانسل و تالیا بدون در نظر گرفتن فاصله جغرافیایی هزینه هر دقیقه مکالمه 625 ریال و در ارتباط با تلفن ثابت دقیقه ای 30 ریال محاسبه می شود. 
 
وی در خصوص میزان هزینه مکالمه با خارج از کشور نیز، افزود: طرح هم کد سازی تلفن های ثابت برای ارتباطات درون کشوری اجرایی شده و تعیین هزینه مکالمات بین المللی، خارج از حیطه وظایف شرکت مخابرات ایران است. 
 
مدیر عامل شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری،افزود : حذف کد بین شهری در محدوده استان و همه تماس های استانی و سهولت در برقراری تماس تلفنی در سراسر استان بدون شماری گیری پیش شماره را از دیگر مزایای اجرای این طرح عنوان کرد . 
 
وی با اشاره به اینکه در این طرح، پیش شماره های 0381 و 0382 حذف شده و پیش شماره 038 جایگزین آن می شود ، بیان داشت:در اجرای این طرح در شهرهای شهرکرد، شهر کیان، فرخشهر، هفشجان، طاقانک، بروجن، فرادنبه، گندمان، بلداجی، شلمزار، گهرو، سامان و بن رقم 3به شماره تلفن های شهرهای یاد شده افزوده و تلفن های این مناطق هشت رقمی می شود. 
 
حسینی ادامه داد: در شهر لردگان نیز، سه رقم نخست پیش شماره تلفن های ثابت حذف شده و چهار رقم 3444 به این شماره ها افزوده می شود. 
 
مدیر عامل شرکت مخابرات چهارمحال وبختیاری افزود: در طرح هم کدسازی تلفن های ثابت استان، در شهر اردل، سه رقم پیش شماره تلفن های ثابت منطقه حذف شده و چهار رقم 3434 به آن افزوده می شود. 
 
وی بیان داشت: این طرح همچنین درشهر فارسان با حذف سه رقم نخست شماره تلفن ثابت وافزوده شدن 3322 و چلگرد با حذف رقم نخست شماره تلفن ثابت و افزوده شدن دو رقم 33 اجرا می شود.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات چهارمحال و بختیاری با بیان وجود 190 کد برای تلفن های ثابت در استان اظهار داشت:با اجرای طرح هم کدسازی190 کد به یک کد تبدیل شده است. 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.