رگولاتوری

October 28, 2014
13:55 سه شنبه، 6ام آبانماه 1393
کد خبر: 65104

با تصویب کمیسیون صنایع مجلس شورای عالی فضای مجازی، مرجع اصلی تصمیم‌گیری میشود

یک عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تصویب جزئیات دو طرح « ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی و طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها» خبر داد.
 
«محمد بیاتیان» در گفت‌وگو با ایسنا گفت: طرح ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی که در قالب یک ماده واحد تقدیم کمیسیون شده بود بر کان لم یکن کردن وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق حذف ماده 4 این وزارتخانه و انتقال همه وظایف، امکانات، تجهیزات و بودجه شورای فناوری اطلاعات به شورای عالی فضای مجازی تاکید دارد.
 
نماینده مردم بیجار در همین ارتباط از تصویب جزئیات ماده واحد طرح مذکور در جلسه بعدازظهر سه‌شنبه کمیسیون متبوعش خبر داد و افزود: با این تصمیم و تصویب نهایی آن در صحن علنی مجلس، شورای عالی فضای مجازی، اصلی‌ترین مرجع تصمیم‌گیری درباره فضای مجازی و اعمال مجرمانه در این فضا خواهد بود.
 
وی همچنین با اشاره به طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: با مصوبه کمیسیون بین حقوق و مزایای پرداختی به کارکنان شهرداری‌ها و کارکنان دولت یکپارچگی به وجود خواهد آمد. همچنین وضعیت اداری و استخدامی در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سازمان راهداری کشور هماهنگ می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.