اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2014
18:40 پنجشنبه، 8ام آبانماه 1393
کد خبر: 65122

مدیر امور مشترکین همراه اول همدان: “GPRS” نسل سوم همراه اول راه‌اندازی می‌شود!

مدیر امور مشترکین تلفن همراه شرکت مخابرات همدان با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی GPRS نسل سوم همراه اول در همدان، گفت: به زودی نسل سوم و چهارم GPRS همراه اول در همدان راه‌اندازی می‌شود.
 
حسنعلی نسیم‌دوست امروز در گفت‌و‌گو‌ با فارس در همدان از راه‌اندازی آزمایشی جی.پی.آر.اس نسل سوم همراه اول در همدان خبر داد و افزود: در برخی از استان‌های کشور به صورت آزمایشی نسل سوم جی.پی.آر.اس همراه اول راه‌اندازی شده که همدان نیز ج‍زء این استان‌هاست.
 
وی افزود: با انجام اقدامات لازم و افزایش سایت‌ها در همدان جی.پی.آر.اس نسل سوم همراه اول در نقاط خاص و پرترافیک راه‌اندازی شده که امیدواریم به زودی به صورت کامل نسل سوم و چهارم آن را در استان راه‌اندازی کنیم.
 
مدیر امور مشترکین تلفن همراه شرکت مخابرات همدان تصریح کرد: در صورت اخذ مجوز از سازمان تنظیم و مقررات عملاً راه‌اندازی نسل سوم و چهارم جی.پی.آر.اس در استان آغاز می‌شود که در این صورت رضایت مشترکین از خدمات ارائه شده بیشتر خواهد شد.
 
وی با اشاره به خدمات نسل چهارم جی.پی.آر.اس همراه اول، خاطرنشان کرد: از مزایای جی.پی.آر.اس نسل چهارم همراه اول سرعت بالای اینترنت است که مشترکین می‌توانند بالاتر از یک گیگابایت سرعت اینترنت را داشته باشند.
 
نسیم‌‎دوست با بیان اینکه مشترکین جی.پی.آر.اس همراه اول می‌توانند با خریداری از بسته‌های اینترنت دائمی و اعتباری از هزینه بالای اینترنت عادی جلوگیری کنند، گفت: با وجود مشکلات پرداخت هزینه تلفن همراه برای مشترکینی که از اینترنت عادی استفاده می‌کنند بهتر است به خریداری از بسته‌های اینترنتی اقدام کرد.
 
وی با اشاره به اینترنت پرسرعت اپراتور رایتل، گفت: شرکت رایتل به عنوان نخستین اپراتور نسل سوم از شرایط مطلوبی برای خدمات‌دهی اینترنت برخوردار است که به زودی همراه اول نیز شرایط بهتر استفاده از اینترنت را فراهم خواهد کرد.
 
مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان خاطرنشان کرد: امسال مجوز راه‌اندازی نسل سوم به اپراتور همراه اول و ایرانسل داده شد در حالی سال گذشته راه‌اندازی آن متوقف شد.
 
وی با بیان اینکه به زودی مناطق پرترافیک از جمله دانشگاه‌ها، مرکز تجاری و… از سرعت بالای جی.پی.آر.اس بهره‌مند خواهند شد، گفت: به زودی راه‌اندازی جی.پی.آر.اس نسل چهارم همراه اول با سرعت بالا فراهم می‌شود.
 
نسیم دوست با اشاره به محدودیت گیگ جی.پی.آر.اس نسل چهارم همراه اول گفت: مشترکین جی.پی.آر.اس نسل چهارم همراه اول با برخورداری از شرایط مطلوب سرعت اینترنت، محدودیت گیگ را خواهند داشت و باید در استفاده از آن به ویژه در موارد دانلود، تماشای کانال‌های تلویزیونی و… دقت کنند.
 
وی با بیان اینکه در حالت عادی استفاده از بسته اینترنتی یک گیگ برای مدت زمان مشخص می‌تواند پاسخگو باشد، بیان کرد: با فعال‌سازی بسته جی.پی.آر.اس نسل سوم و چهارم برای مدت زمان تعریف شده، استفاده بیش از حد معمول از آن می‌تواند محدودیت گیگ را ایجاد کند که در این صورت باید بسته دیگری دوباره فعال شود.
 
مدیر امور مشترکین تلفن همراه شرکت مخابرات همدان با اشاره به راه‌اندازی آزمایشی نسل سوم جی.پی.آر.اس در همدان گفت: دارندگان جی.پی.آر.اس همراه اول با تنظیم گوشی‌های خود می‌توانند به استفاده از نسل سوم جی.پی.آر.اس در مناطق پرترافیک اقدام کنند.
 
وی با اشاره به نحوه مشخص شدن استفاده از جی.پی.آر.اس نسل سوم همراه اول، گفت: مشترکینی که به استفاده از جی.پی.آر.اس نسل دوم همراه اول می‌پردازند، صفحه نمایش گوشی‌های همراه آنها با علامت انگلیسی G یا E، نسل سوم با H یا +H و نسل چهارم با M مشخص می‌شوند.
 
نسیم‌دوست در پایان گفت: در صورت راه‌اندازی فاز نخست از جی.پی.آر.اس نسل سوم همراه اول در همدان، فازهای بعدی آن در ملایر و نهاوند و به مرور در سایر نقاط استان خواهد بود.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.