اپراتورها

تلفن همراه

October 30, 2014
18:48 پنجشنبه، 8ام آبانماه 1393
کد خبر: 65124

حمایت MTN از کنفرانس ۳۶۰-آفریقا در زمینه تلفن همراه

گروه MTN اعلام کرد که حمایت اصلی مالی کنفرانس ۳۶۰-آفریقا را برعهده خواهد گرفت که در روزهای ۱۴ الی ۱۶ آبان ۱۳۹۳ در شهر کیپ‌تاون برگزار خواهد شد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این کنفرانس سهامداران مهم صنعت تلفن همراه و سایر صنایع مربوط به آن را فرامی‌خواند تا اقدامات ممکن برای ایجاد همکاری را بررسی کنند؛ اقداماتی مانند هماهنگ‌سازی و به اجرا درآوردن سیاست‌هایی برای ارتقای پوشش خدمات دیجیتالی و مالی.
سیفیسو دابنگوا، مدیر عامل و رئیس گروه MTN، در روز افتتاح این کنفرانس نکات اصلی را در سخنرانی خود بررسی خواهد کرد و همچنین دیدگاه شخصی خود را درباره توسعه این صنعت و نقش مخابرات در رشد و تکامل قاره آفریقا توضیح خواهد داد.
کریس مارولنگ، مدیر اجرایی امور شرکتی گروه MTN، نیز در اظهار نظر خود درباره همکاری با انجمن سامانه جهانی مخابرات سیار گفت: «در جریان تکامل صنعت تلفن همراه که در بیشتر بازارهای ما آغاز شده است، MTN به صورت عملی دست به فعالیت زده است. در این جریان ما امکان دسترسی به خدمات مالی و دیجیتالی از طریق تلفن همراه را برای مشتریان فراهم می‌کنیم. حمایت مالی از کنفرانس ۳۶۰- آفریقا فرصتی را در اختیار ما می‌گذارد تا در فعالیت‌هایی که هدفشان نزدیکتر کردن قاره آفریقا به آینده‌ موفق صنعت تلفن همراه است نقشی فعال داشته باشیم.»
کنفرانس ۳۶۰- آفریقا در واقع ادامه برنامه‌های پیشین انجمن مانند «اجلاس نقش تلفن همراه در توسعه» و «گردهمایی با موضوع پول همراه برای رهبری غیربانکی‌ها» است. از این رویدادها در کنفرانس ۳۶۰-آفریقا به عنوان برنامه‌های همسویی تلقی می‌شود است که پیشرفت ابتکارات پیشین که میلیون‌ها نفر در منطقه از آن بهره برده‌اند را نشان می‌دهد. این برنامه‌ها بسیاری از اقدامات انجمن در ارتباط با «نقش تلفن همراه در توسعه»، «پول همراه برای غیربانکی‌ها (MMU)»، «زنان دنیای ارتباطات» و سیاست‌ها و مقررات را به صورت دقیقتر بررسی خواهد کرد.
به گفته مایکل اوهارا، معاون بازاریابی انجمن: «برخورداری از حمایت مالی کامل گروه MTN از ۳۶۰-آفریقا مایه خرسندی ماست. جنوب صحرای آفریقا ناحیه‌ای پر از گوناگونی‌هاست و یکی از مناطقی است که با بیشترین سرعت در سطح جهانی در حال رشد می‌باشد. در طول پنج سال گذشته، تعداد مشترکین خاص تلفن همراه این منطقه سالانه ۱۸ درصد افزایش یافته است. بنابراین ما با اشیاق منتظر کنفرانس ۳۶۰-آفریقا و در حال بررسی هستیم تا ببینیم چگونه تلفن همراه پوشش دیجیتالی و مالی را که به نفع مردم، شرکت‌ها و همچنین دولت است به این منطقه می‌آورد.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.