اپراتورها

بازار سرمایه

رگولاتوری

November 2, 2014
17:08 یکشنبه، 11ام آبانماه 1393
کد خبر: 65170

تحقیق و تفحص مجلس از شرکت مخابرات کلید خورد: واگذاری محور اصلی طرح تفحص است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات خبر داد.
 
"نادر قاضی‌پور" نماینده مردم ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران،‌ از  کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص شرکت مخابرات خبر داد. 
 
وی افزود: طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات تاکنون به امضای 10 نفر از نمایندگان رسیده است. 
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات به واگذاری این شرکت و عملکرد آن خواهیم پرداخت. 
 
قاضی پور خاطرنشان کرد: طرح تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات، تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است.
 
گفتنی است؛ شرکت مخابرات چند سال پیش به مبلغ 16 هزار میلیارد تومان واگذار شد و بعد از آن برخی‌ معتقد بودند این رقم بسیار پایین است. 
 
شرکت مخابرات علی‌رغم نص صریح قانون اساسی مبنی بر به کارگیری نیروهای قبلی، کارگزاران مخابرات روستایی را به کار نگرفت و این موضوع منجر به آن شد، که کارگزاران مخابرات روستایی بارها در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کنند. 
 
البته شرکت مخابرات معتقد است در صورتی کاگزاران مخابرات روستایی را به کار می‌گیریم که تعهد کنند حداقل روی 8 ساعت برای شرکت مخابرات کار انجام دهند. 
 
اختلاف نظر مجلس و شرکت مخابرات درباره کارگزاران مخابرات روستایی همچنان پابرجاست. 
 
ناگفته نماند پیش از این نادر قاضی‌پور به اتفاق علیرضا محجوب، سیدحسین دهدشتی و چند نفر از  نمایندگان مجلس موضوع تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی را آغاز و به سرانجام رساندند که بر اساس گزارش رسمی این هیئت، تخلفات زیادی محرز و گزارش آن به قوه قضاییه ارسال شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.