تلفن همراه

گوشی

November 7, 2014
17:30 جمعه، 16ام آبانماه 1393
کد خبر: 65291

گلکسی S6 انحنای دوگانه خواهد داشت؟

یکی از آنالیزورهای کمپانی IHS ادعا کرده که گلکسی S6 در دو سمت خود دارای صفحه نمایش انحنادار خواهد بود.
 
جری کانگ از آنالیزور های ارشد کمپانی IHS طی کنفرانس صفحه نمایش های انعطاف پذیر این شرکت اظهار داشته که گلکسی S6 در دو سمت صفحه نمایش، انحنایی مانند گلکسی نوت Edge خواهد داشت. 
 
سامسونگ پس از اعلام آمار مالی سه ماهه اخیر خود گفته بود که تغییراتی "بنیادین" در محصولات خود اعمال خواهد کرد. 
 
اگرچه خبرهای اولیه مربوط به جزئیات سخت افزاری این اسمارت فون منتشر شده، اما این نخستین باری است که از طراحی گلکسی S6 در رسانه ها خبری شنیده می‌شود. 
 
به گفته آقای کانگ، سامسونگ نخستین بار تمایل به استفاده از انحنای دوگانه در گلکسی نوت Edge داشته اما بعدها به دلایلی نامشخص تصمیم گرفته که این انحنا تنها در قسمت سمت راست این گوشی اعمال شود.
 
گلکسی نوت Edge سامسونگ نخستین اسمارت فون این شرکت است که دارای صفحه نمایشی انحنادار است. سامسونگ بخش انحنادار را به دلایلی چون دسترسی راحت تر به بعضی نرم افزارهای پر استفاده در این اسمارت فون به کار برد.
 
پیشتر وبسایت سام‌موبایل گزارش کرده بود که گلکسی S6 دارای رزولوشنی 2560×1440 پیکسل با پردازنده اسنپ دراگون 810 و اگزینوس 7420 خواهد بود. وبسایت GforGames که این خبر را منتشر کرده با فرض استفاده از صفحه نمایش انحنادار که نیاز به رزولوشن بیشتری دارد، رقم 2560×1760 پیکسل را برای این اسمارت فون پیشنهاد داده است.
 
سامسونگ گلکسی Edge در ابتدا به عنوان یک پروژه محدود مطرح شده بود، اما با گذشت زمان بازارهای خوبی برای این اسمارت فون در دنیا پیدا شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.