اپراتورها

باندپهن ثابت

تلفن همراه

November 12, 2014
19:13 چهارشنبه، 21ام آبانماه 1393
کد خبر: 65390

فروش ADSL مخابرات تهران آغاز شد

معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران گفت: متقاضیان استفاده از کمپین پاییزه اینترنت پرسرعت می توانند علاوه بر تماس با شماره 2020 به مراکز مخابرات استان تهران و یا به سایت WWW.TCT.IR مراجعه کنند. 
 
به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران، محمدرضا بیدخام افزود: این قرارداد یکساله با سرعت اینترنت دو برابر محصولات استاندارد برای مشترکان ارائه می شود.
 
وی ادامه داد: در این کمپین مودم رایگان (مختص محصولات با قیمت ماهیانه 140هزار ریال و بالاتر)، دانلود شبانه رایگان بین ساعات 1 تا 7 بامداد (مختص محصولات با قیمت ماهیانه 140 هزار ریال و بالاتر) و ارائه دو گیگا بایت حجم اضافه رایگان ماهیانه در صورت درخواست نکردن مودم رایگان از سوی مشترک ارائه می شود.
 
بیدخام تاکید کرد: این کمپین برای مشتریان جدید و یا تنها برای مشترکان فعلی که دارای سرویس های نامحدود هستند و یا امکان تغییر وضعیت به کمپین پاییزه وجود دارد تعلق می گیرد.
 
وی افزود: امکان تغییر وضعیت از سایر کمپین ها به پاییزه وجود ندارد و تمام قراردادهای این کمپین حداقل یک ساله می باشد
 
بیدخام روش پرداختی در این کمپین را به صورت پیش پرداخت و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکان اعلام کرد و گفت: مستاجران می توانند در صورت داشتن قرارداد یک ساله ملکی از زمان درخواست می توانند از سرویس با مودم رایگان استفاده می کنند
 
معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: در صورتیکه متقاضی قرارداد یک ساله ندارد می تواند از سرویس بدون مودم رایگان با دریافت دو گیگا بایت ترافیک رایگان استفاده کند..
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.