اپراتورها

تلفن همراه

November 12, 2014
19:15 چهارشنبه، 21ام آبانماه 1393
کد خبر: 65391

45میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل

معاونت فروش و توزیع ایرانسل گفت: درحال حاضر بیش از ۴۵ میلیون نقطه دسترسی به شبکه فروش ایرانسل از طریق روش‌های مختلف وجود دارد که از جمله آن‌ها ۳۳ هزار و ۸۸۹ نقطه آن خودپرداز‌ها، ۵۶۰ نقطه وب کیوسک‌ها، دو میلیون و ۶۱۲ هزار و ۲۰۲ پایانه فروشگاهی، هشت هزار و ۶۳۷ عاملیت فروش و خدمات و ۴۴۰ هزار فروشنده هستند.
 
محمود طلایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: اهم فعالیت‌های ایرانسل در حوزه فروش و توزیع ایجاد ۴۲ مرکز خدمات مشترکین در تمامی مراکز استان‌ها به اضافه شهرهای بابل، کیش و قشم با اختصاص فضایی بالغ بر ۴۷۰۰ متر مربع و پرسنلی بیش از ۱۹۰ نفر، ارتقای سیستم فروش و توزیع از مدل متمرکز به مدل غیرمتمرکز (طرح فروش منطقه‌ای و استانی) و تمرکز بر توسعه فروش الکترونیکی بوده است.
 
به گفته وی طرح‌ریزی و عملیاتی کردن سیستم جامع ارزیابی عملکرد شبکه توزیع، تولید و توزیع کارت شارژهای ۱۰ هزار ریالی با استاندارد تعریف شده، تسهیل ورود توزیع کنندگان غیرالکترونیک به حوزه فروش الکترونیک از طریق روش‌های نوین الکترونیک، بکارگیری طرح تحویل فوری (Plug & Play) در شبکه توزیع وایمکس، عرضه سیم‌کارت‌های دائمی iSIM، فروش آنلاین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری (OLR) و توسعه شبکه فروش در حوزه الکترونیک و بانکی را از دیگر فعالیت‌های ایرانسل در حوزه فروش و توزیع عنوان کرد.
 
به گفته وی در یک سال گذشته شبکه فروش الکترونیکی ایرانسل به میزان ۴۳ درصد و فروش شارژ مستقیم به میزان ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.
 
طلایی گفت: در حوزه راهکارهای سازمانی، ایرانسل با تکیه بر اینکه هر نیاز ارتباطی یک سازمان، یک راهکار مخصوص به خود می‌خواهد، مجموعه‌ای از راهکارهای ارتباطاتی جامع (END TO END) با ویژگی‌هایی از جمله تشخیص و تعریف نیاز ارتباطی با مشارکت سازمان یا شرکت مربوطه، طراحی راهکار متناسب با نیازمندی‌های تعریف شده، کمک و ارائه مشاوره‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز و اجرا و عملیاتی کردن راهکار با هدف تحقق اهداف از پیش تعیین شده به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارایه می‌دهد.
 
وی افزود: اهم فعالیت‌ها در حوزه راهکارهای سازمانی، طراحی و ایجاد ساختار سازمانی مستقل برای توسعه راهکارهای سازمانی متناسب با نیازهای سازمان‌ها و صنایع مختلف، اصلاح فرایند‌ها و طرح‌ریزی مدل جدید ارتباط با مشتری، تخصیص و آماده‌سازی تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته اختصاصی برای راهکارهای سازمانی، توسعه راهکارهای نوآورانه با هدف سهولت در ارتباطات و توسعه کسب و کار شرکت‌ها، شناسایی نیازمندی‌های شرکت‌های تجاری (B۲B) و سازمان‌های دولتی و عمومی (B۲G)، تمرکز بر حوزه ارتباطات ماشین به ماشین (M۲M) و توسعه راهکارهای مربوطه، ارایه سرویس‌های اختصاصی انتقال داده به بخش عمده بانک‌های کشور و همکاری با موسسات و شرکت‌های مختلف به منظور توسعه راهکارهای سازمانی هستند
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.