تلفن همراه

گوشی

November 12, 2014
20:02 چهارشنبه، 21ام آبانماه 1393
کد خبر: 65405

عرضه گوشی‌های عجیب و غریب ال جی

کمپانی ال جی از سری جدیدی از گوشی‌های خود با نام AKA رونمایی کرده که متفاوت از سایر محصولات این کمپانی بوده و تا حدودی عجیب و غریب به نظر می‌رسند.
 
 
1
 
کمپانی هایی که در حوزه فناوری فعالیت دارند به دنبال عرضه محصولات برتر و متفاوت نسبت به رقباء خود هستند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. در این میان شرکت ال جی از اسمارت فون جدید و متفاوتی رونمایی کرده که می توان گفت به دلیل شکل و ظاهر عجیبی که دارد نگاه کاربران بسیاری را به خود معطوف کرده است. گوشی های هوشمند ال جی در نگاه اول بیشتر به یک اسباب بازی کودکانه شبیه هستند تا یک اسمارت فون هوشمند!
 
 
1
 
ال جی معتقد است این مدل اسمارت فون را تنها برای مخاطبانی تولید کرده که به دنبال تنوع هستند و ذهنشان مملوء از تصویرسازی است. مجموعه AKA همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دارای چهار رنگ بوده  و هر رنگ نیز یک اسم به خصوص دارد.
 
 1
 
EGY اسمارت فون زرد رنگ، Wookie اسمارت فون سفید،  Soul اسمارت فون آبی،  YoYo اسمارت فون صورتی. از ویژگی های این گوشی جدید می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با نمایشگر HD، اندرورید کیت کت و پردازنده چهار هسته ای  1.2 GHz، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و  دوربین دیگری با 2.1 مگاپیکسل در جلوی گوشی، 1.5 GB  حافظه  رم و 16 گیگابایت  فضای داخلی اشاره کرد.
 
1
 
چشم هایی که در پشت گوشی قرار دارند، می توانند نوتیفیکشن یا میزان شارژ باطری را نشان دهند. اما محصول جدید ال جی تنها در کره عرضه خواهد شد و هنوز اطلاعاتی مبنی بر توزیع آکا در سایر کشورها یا امریکا منتشر نشده است. پیش بینی می شود این گوشی در حدود 460 دلار به فروش برسد که به نظر گوشی ارزانی نمی رسد.
 
1
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.