تلفن همراه

سخت‌افزار

گجت

November 13, 2014
15:06 پنجشنبه، 22ام آبانماه 1393
کد خبر: 65412

یک گجت پوشیدنی موقعیت جغرافیایی کودکان را روی موبایل والدین نشان میدهد

یک کمپانی تولید کننده تلفن همراه، گجت پوشیدنی برای کودکان تولید کرده که نگرانی خانواده ها را هنگامی که فرزندشان در منزل نیست کاهش می دهد.
 
این گجت پوشیدنی که نوعی دستبند است در لحظه به والدین می‌گوید که فرزندشان کجاست.
 
kizON گجتی پوشیدنی است که مخصوص کودکان پیش دبستانی و دبستانی طراحی شده و به والدین این فرصت را می‌دهد که از فاصله‌ای بسیار دور، بدون دسترسی به فرزندان خود، ردشان را از طریق گوشی‌های تلفن‌همراه خود داشته باشند.
 
این گجت پوشیدنی به وسیله شبکه های 3G، wifi و GPS و با اتصال به هر گجت اندروئیدی، موقعیت جغرافیایی کودکان را در لحظه برای والدین ارسال می کند.
 
با این گجت والدین دیگر می‌توانند آسوده‌خاطر باشند که فرزندشان در لحظه سر از هر جایی درآورد، آن‌ها متوجه خواهند شد. فقط کافی است آن را به مچ دست فرزندان خود ببندند. البته این تنها کارآیی این دستگاه نیست؛ بچه‌ها هم می‌توانند با فشار دادن دکمه One Step Direct Call با والدین خود ارتباط صوتی برقرار کنند.
 
این ابزار دیجیتالی که توسط کمپانی ال جی تولید شده حدود 87 گرم و ضد آب و گرد و غبار است و رم 64 مگابایتی دارد.
 
باتری این دستگاه 400 میلی آمپر بوده و به مدت 36 ساعت دوام خواهد آورد که البته با رسیدن به شارژ 25 درصد دستگاه پیغامی را به والدین ارسال می‌کند.
 
شرکتTÜV Rheinland  برای صدور گواهینامه، دستورالعمل‌های ویژه زیست‌محیطی این محصول را مورد تایید قرار داده است.
 
kizON در حال حاضر فقط در بازار کره‌جنوبی وجود دارد و بزودی در لهستان و سایر کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.