بازی

November 13, 2014
17:24 پنجشنبه، 22ام آبانماه 1393
کد خبر: 65431

عرضه‌ی آپدیت جدید PS4

سونی اعلام کرد که آپدیت جدید فریمور این کنسول بازی برای بهبود بخشیدن به موجی از مشکلات نرم‌افزاری آماده بهره‌برداری است.
 
سونی نسخه فریمور کنسول خود را به 2.02 تغییر داده و اعلام کرده که این نسخه مانند مدل قبلی یعنی 2.0 بوده و تنها برای رفع مشکلات مربوطه عرضه شده است.
این آپدیت با حجم 217 مگابایت در حال حاضر در انگلستان قابل دسترس می‌باشد. صبح روز سه‌شنبه کمپانی سونی در توییتر خود اعلام کرد که به زودی این آپدیت برای تمامی کاربران این کنسول عرضه خواهد شد.
توضیحات و ریز تغییرات همراه با به‌روزرسانی عرضه نشده است. البته سونی گفته است این به‌روزرسانی برای بهبود ثبات برنامه‌ها و بازی‌های کنسول است.
 
سایت GameSpot بر این باور است که بازی Dragon Age: Inquisition بدون این به‌روزرسانی با مشکلاتی از قبیل گیر کردن و ذخیره فایل‌ها مواجه می‌شد.
آپدیت قبلی PS4 موسوم به Masamune که در اواخر اکتبر عرضه شد با مشکلاتی در PSN و بازی محبوب Flagship Racer Driveclub مواجه بود.
تنها 5 روز پیش سونی آپدیت 2.01 را برای رفع مشکلات کلی و هنگ کردن کنسول در حالت Rest Mode عرضه کرد. 
همچنین ناشر 2K مجبور شد عرضه نسخه‌ی آلفا بازی خود را یعنی Evolve را تا رفع مشکلات آپدیت 2.0 PS4 به تعویض بیندازد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.