اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

November 26, 2014
22:08 چهارشنبه، 5ام آذرماه 1393
کد خبر: 65575

کاربران موبایلی کروم ۴۰۰ میلیون شدند

خبرگزاری تسنیم: نسخه موبایلی مرورگر کروم تا ماه ژوئن ۳۰۰ میلیون کاربر داشت که رشدی ۱۰ برابری را نسبت به سال گذشته نشان می‌داد.
 
در همان زمان مدیر اجرایی این روند را صعودی ارزیابی کرد و گفت که به زودی مرز 400 میلیون کاربری را هم پشت سر می‌گذاریم و سعی خواهیم داشت تا با تغییراتی در طراحی این اپلیکیشن بتوانیم بر جذابیت‌های آن بیفزاییم.
این تغییرات قطعا به ایمنی بیشتر کروم کمک می‌کرد و از این جهت که کاربری ساده یکی از مزایای آن است این موضوع نیز می‌توانست نقطه قوتی برای نفوذ هرچه بیشتر آن در بدنه کاربری باشد.
حذف تأخیر زمانی 300 میلی ثانیه‌ای در این مرورگر زمانیکه کاربران روی نمایشگر دابل کلیک می‌کردند از جمله موضوعاتی بود که بهبودی کروم افزود و موجب انگیزش رغبت توسعه دهندگان برای کنترل بیشتر  انیمیشن‌ها شد.
مدیر اجرایی گوگل به کاربران اندرویدی گفته که اگر همچنان جزو 100 میلیون کاربری هستید که از اُپرا یا مرورگرهای دیگر استفاده می‌کنید، بهتر است نسخه جدید را دانلود کنید تا متوجه کار با یک مرورگر قوی شوید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.