بازی

November 27, 2014
11:44 پنجشنبه، 6ام آذرماه 1393
کد خبر: 65581

با Crazy Belts، همسفر چمدان‌ها شوید

بازی‌های معمایی و چالش برانگیز همیشه مخاطبان زیادی را در دستگاه‌های موبایلی داشته‌اند و عناوین مطرحی مانند Cut The rope این حقیقت را به خوبی ثابت کرده‌اند. Crazy Belts عنوانی در سبک معمایی با ایده‌‌های جالب مخصوصا در داستان و محتوای کار است.
 
شاید حداقل یک بار برای مسافرت از هواپیما استفاده کرده‌ باشید. پیش از ورود به هواپیما، چمدان و کیف‌هایتان از طریق سیستمی ماشینی به بخش بار منتقل می‌شوند که مکانیزم خاص و مسیری مشخص را دارد. حالا این موضوع دست‌مایه‌ی بازی‌سازان استودیو Immanitas شده است و داستان چمدانی به اسم Loui را تعریف می‌کنند که همواره در سفر بین کشورهای مختلف است و ماجراهای زیادی را در بخش باربندی فرودگاه‌ها با دیگر کیف‌های مسافرتی پیدا می‌کند.
 
شاید داستان برایتان مهم نباشد و همین که گیم‌پلی بازی شما را مجذوب خود کند و شما را به چالش بکشد، کفایت کند. Crazy Belts تا حد زیادی توانسته است با الهام‌گیری از بازی‌های هم سبک خود مانند Cut the Rope یا Where is my Water، گیم‌پلی استانداردی را پیاده‌سازی کند. البته ناگفته نماند که در لحظه‌ی اول ورود به بازی و انجام یک مرحله، محال است که به یاد بازی‌های ذکر شده نیفتید و حتی ویژگی‌های آن‌ها را در اینجا مشاهده نکنید.
 
گیم‌پلی به شکل ساده‌ای قابل اجرا است و فقط هوش، ذکاوت و سرعت عمل شما در بازی مهم است. بارها و چمدان‌ها از بالای صفحه بر روی چرخ‌های اتوماتیک می‌افتد و وظیفه‌ی شما هدایت این چرخ‌ها به چپ یا راست است که بتوانید بارها را در قسمت‌های مورد نظرشان بیاندازید. هر چه مراحل بالاتر می‌روند، این کار سخت‌تر می‌شود، تعداد بارها زیادتر می‌شوند و حتی موانعی مانند میله‌های برقی در صفحه کار گذاشته می‌شوند که شما را وادار می‌کنند تا به دنبال راه دیگری برای رسیدن به هدفتان بگردید.
 
Crazy Belts یک بازی کم‌حجم و رایگان برای دستگاه‌های اندرویدی و iOS است که نسخه‌ای از آن برای کامپیوترهای رومیزی از طریق شبکه‌ی استیم در حال انتشار است. اما پیشنهاد ما به شما، انجام این بازی در دستگاه‌های موبایلی است چرا که چنین سبک و سیاقی، امتحان خود را در نمایشگرهای کوچک‌تر به خوبی پس داده است. از نکات مثبت این بازی، پشتیبانی از واحد پول ریال و سیستم شتابی از طریق استور کافه بازار است که به کاربران اندرویدی ایرانی اجازه می‌دهد از سیستم پرداخت درون برنامه برای خرید آیتم‌های جدید استفاده کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.