تلفن همراه

گوشی

November 29, 2014
14:39 شنبه، 8ام آذرماه 1393
کد خبر: 65612

بلک‌بری آی‌فون شما را می‌خرد

شرکت بلک‌بری آی فون‌های شما را می‌خرد، اما درعوض از شما می‌خواهد که به کاربر اسمارت‌فون جدید این شرکت تبدیل شوید.
گوشی پاسپورت گوشی هوشمندی است که در اوایل سال 2014 به بازار عرضه‌شد و بلک‌بری به هرفردی که در برنامه معامله این شرکت مشارکت کند، حداکثر 550 دلار پرداخت خواهد‌‌کرد. طبق این برنامه، هرفردی که حاضر شود به‌جای آی‌فون از گوشی پاسپورت بلک‌بری استفاده‌کند، 550 دلار دریافت خواهد‌‌کرد.
 
این مبلغ هزینه خریداری یک گوشی پاسپورت را که درحال حاضر در وب‌سایت بلک‌بری با قیمت 499 دلار به‌فروش می‌رسد، تامین خواهد‌کرد. درحال حاضر شرکت بلک‌بری که میزان فروشش در آخرین چهار‌ماهه سال جاری 40 درصد کاهش داشته‌است، در بازار اسمارت‌فون درحال دست‌و‌پا زدن است.
 
مارتی بیرد مدیر ارشد عملیاتی شرکت بلک‌بری می‌گوید پاسپورت اسمارت‌فونی زیبا با نمایشگری بزرگ است که قدرت عملیاتی کاربر را بالا می‌برد و نمایشگر مربع آن برای خواندن اسناد و مدارک بسیار مناسب است.
 
البته هزینه‌ای که بلک‌بری پرداخت خواهد‌کرد به مدل گوشی آی‌فون بستگی خواهد‌داشت، به بیانی دیگر در ازای آی‌فون 4S در حدود 90 دلار و در ازای آی‌فون 6 درحدود 400 دلار پرداخت خواهد‌شد. بلک‌بری علاوه بر این مبالغ 150 دلار نیز با هدف جلب مشتری به مبلغ معامله خواهد‌افزود.
 
گوشی پاسپورت در ماه سپتامبر رونمایی شد و اولین محصول قابل‌توجه شرکت بلک‌بری پس از آغاز دوران ریاست جان چن در این شرکت به‌شمار می‌رود. بلک‌بری تمرکز خود را بر گوشی‌های حرفه‌ای قرار داده که محبوب کاربران سنتی است که صفحه‌کلید‌های مکانیکی را ترجیح می‌دهند و بیشتر با ایمیل و پیامک سروکار دارند. دلیل اینکه نام این گوشی پاسپورت است نیز برابری ابعاد آن با یک پاسپورت یا گذرنامه حقیقی است. از زمان آغاز فروش این گوشی در وب‌سایت آمازون و وب‌سایت شرکت بلک‌بری، بیش از 200 هزار دستگاه به‌فروش رفته است، فروشی که برای بلک‌بری درحال سقوط، می‌تواند موفقیت‌آمیز به‌شمار رود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.