تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 30, 2014
12:08 یکشنبه، 9ام آذرماه 1393
کد خبر: 65625

جهانگرد: سال آینده نمایشگاه های الکامپ و تلکام تجمیع می شوند

رییس سازمان فناوری اطلاعات گفت: به منظور بهره مندی هرچه بیشتر برگزاری نمایشگاه های الکامپ و تلکام در سال آینده تجمیع می شوند.
نصرالله جهانگرد روز یکشنبه در جلسه صبحانه کاری فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن ایران افزود: برای برگزاری نمایشگاه الکامپ اصرار داشتیم که با همکاری اعضای صنف برگزار شود، ولی فعالیتهای نمایشگاهی با نوعی مشکلات مواجه شد که تلاش کردیم که در این فضا شفاف سازی شود.
 
وی با اشاره به اتلاف وقت از سوی برگزار کنندگان نمایشگاه، ادامه داد: برگزار کنندگان بعدها اعلام کردند بهتر است تشکیل نمایشگاه به بخش دیگری واگذار شود، به همین منظور از حضور بخش خصوصی در نمایشگاه حمایت می کنیم.
 
رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران درباره بحث اشتغالزایی در حوزه آی.سی.تی نیز اظهار داشت: در این زمینه تعهداتی به رییس جمهور ی داده شده هرچند که در حوزه تولید سخت افزاری به دنبال اشتغال نیستیم بلکه به دنبال ایجاد رقابت در افزایش کیفیت هستیم و ایجاد اشتغال را عمدتا در افزایش ارایه خدمات می بینیم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.