تبلت

تلفن همراه

November 30, 2014
12:40 یکشنبه، 9ام آذرماه 1393
کد خبر: 65630

Nexus 9 و برخی از مشکلات آن

طبق گزارش کاربران وب‌سایت‌های نقد کننده، Nexus 9 که جدیدترین تبلت تولید شده توسط کمپانی HTC می‌باشد، به نظر می‌رسد کلیدهای کناری این محصول که برای کنترل صدا و خاموش/روشن کردن تبلت استفاده می‌شوند، سفت بوده و فشار دادن آن‌ها کمی دشوار است. اما به نظر می‌رسد که کمپانی HTC تعدادی از تبلت های معترضین را تعویض کرده و در مدل‌های جایگزین، تقریبا این مشکلات برطرف شده است.
 
یکی از کاربران در همین راستا نوشته که هفته گذشته Nexus 9 که به دست او رسیده، تقریبا تمام مشکلات آن که در بالا به آن‌ها اشاره شد برطرف گردیده و در ادامه اضافه کرد که در مقایسه سری قبلی و سری جدید تولیدی Nexus 9، نتیجه می‌گیریم که در سری جدید آن عملکرد و کیفیت کلیدها بهتر شده است.
 
از طرفی دیگر برخی از کاربران از مشکل light bleed گلایه داشته‌اند، به نظر می‌رسد هنگام نمایش تصویر مشکی، بخشی از صفحه‌نمایش روشن یا به صورت رنگی باقی می‌ماند. در سری جدید مشکل light bleed بهبود یافته است ولی به طور کامل برطرف نشده است. همچنین مشکل منعطف بودن پنل پشتی گوشی در سری جدید برطرف شده است.
در نتیجه اگر قصد خرید آخرین تبلت Nexus را دارید، بهتر است قبل از خرید، مطالعاتی در مورد روند تولید و رفع مشکلات آن داشته باشید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.