سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 6, 2014
10:01 شنبه، 15ام آذرماه 1393
کد خبر: 65712

مایکروسافت مجموعه راهکارهای Dynamics را به روز کرد

شرکت مایکروسافت راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری و برنامه‏‌ریزی منابع سازمانی مجموعه Dynamics خود را به روز کرد.
شرکت مایکروسافت نسخه جدید بسته راهکارهای Dynamics خود را که متشکل از راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه‏‌ریزی منابع سازمانی (ERP) است، به روز کرد. این مجموعه شامل راهکارهای دیگری در حوزه خدمات مشتری، اتوماسیون فروش و مدیریت بازاریابی نیز هست. مایکروسافت قابلیت‏‌های جدیدی به این راهکارها افزوده است و یکپارچگی آنها با پلت‏فرم پردازش ابری آزور و آفیس ۳۶۵ را نیز تقویت کرده است. 
بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت برای تبلیغ قابلیت‏‌های جدید راهکار مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics به کاربران اجازه داده است برای یک دوره سی روزه از آن به صورت رایگان استفاده کنند. نسخه جدید این راهکار دارای رابط کاربری پیشرفته‏‌تری است و قابلیت پشتیبانی از زبان طبیعی را نیز دارد. مایکروسافت فناوری دستیار دیجیتال کورتانا را نیز با این راهکار یکپارچه کرده است. باب اشتوتز، معاون بخش راهکار Dynamics CRM در شرکت مایکروسافت درباره این قابلیت‏‌ها گفته است: در جریان برگزاری کنفرانس Convergence مایکروسافت که ماه گذشته در اروپا برگزار شد، بازخوردهای خیره‏‌کننده‌‏ای از سوی بازار به خاطر این قابلیت‌‏ها دریافت کردیم. 
مایکروسافت قابلیت پشتیبانی از زبان‏‌های روسی و ژاپنی را نیز به این راهکار افزوده است و با این کار تعداد زبان‏‌های قابل پشتیبانی این راهکار را به عدد ۴۴ رسانده است. 
مایکروسافت برخی از راهکارهای برنامه‏‌ریزی منابع سازمانی مثل Dynamics GP و Dynamics AX را نیز که اولی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و دومی برای شرکت‏‌های چند ملیتی بزرگ است، به روز کرده است.
مایکروسافت پیش از این اعلام کرده بود مجموعه راهکارهای Dynamics این شرکت از سوی شش میلیون کاربر در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‏‌گیرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.