رگولاتوری

December 7, 2014
9:03 یکشنبه، 16ام آذرماه 1393
کد خبر: 65740

مدیرعامل مخابرات: ساختار شرکت تا پایان سال تغییر می‌کند

مدیر عامل مخابرات ایران گفت: ممکن است ساختار جدید مخابرات با ادغام هلدینگ و شرکت ثابت تا پایان سال تدوین شود که در این صورت از سال ۹۴ شاهد تحولاتی در این شرکت خواهیم بود.
کاظم ابراهیمی صدرآبادی با بیان اینکه سیاست مخابرات ایران اعمال مدیریت مشارکتی و استفاده از نظر همه مدیران و کارشناسان در بخش های مختلف است، درباره تغییر ساختار این شرکت اظهار کرد: ساختار جدید شرکت مخابرات ایران با ادغام هلدینگ و شرکت ثابت به زودی تدوین می‌شود.
وی افزود: هر چند به همه یادآور شده‌ام که نباید عجله کرد زیرا اگر چنین کاری تا پایان سال هم آماده شود، می‌توانیم از سال 94 با ترکیب و مدیریت یکپارچه‌تر کارها را پیش ببریم.
او گفت: بنا داریم ساختار را به نوعی طراحی کنیم که برای هیچ یک از همکاران مخابراتی مشکلی ایجاد نشود و همه بتوانند با امنیت شغلی مناسب و آرامش روانی به مسئولیت خود بپردازند.
ابراهیمی خاطر نشان کرد: مخابرات بعد از تغییر و تحول جدید سه مسئله مهم مالی، ساختاری و پرسنلی را با مشارکت همه مدیران و کارکنان مدیریت می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.