اپراتورها

تلفن همراه

December 13, 2014
11:09 شنبه، 22ام آذرماه 1393
کد خبر: 65822

مهلت هشت روزه برای خرید سیم‌کارت‌ 5 هزار تومانی همراه اول

اپراتور اول ارتباطی کشور با تعریف طرحی جدید تا پایان پائیز سال جاری سیم‌کارتهای اعتباری خود را در دفاتر خدمات ارتباطی با قیمت 5000 تومان ارائه خواهد کرد.
 
ابتدای پائیز امسال و در نمایشگاه تله‌کام، مدیرعامل همراه اول از ارائه سیم‌کارتهای اعتباری 5000 تومانی توسط این شرکت خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه این سیم‌کارتها 5000 تومان شارژ اولیه دارند در واقع می توان گفت که فروش این سیم کارتها حالت رایگان دارد.
 
البته بعدها فعالان بازار سیم‌کارت از فقدان این سیم‌کارتها در بازار خبر داده و این گونه اعلام کردند که احتمالا سیم‌کارت‌های مذکور هم مانند برخی سیم‌کارتهای دائمی از طریق ثبت نام در سایت همراه اول واگذار می‌شوند. اما سایت اپراتور اول نیز تنها به ذکر توضیحاتی درباره این سیم کارتها که در قالب طرح "این جیب به اون جیب" قابل واگذاری هستند، بسنده کرده و آیتمی برای فروش آنها در نظر نگرفته است.
 
با این وجود در پیگیری این موضوع از سوی شرکت همراه اول اینگونه عنوان می‌شود که طرح این جیب به اون جیب طرحی تشویقی است که برای پائیز 1393 طراحی شده و در قالب آن علاقمندان می توانند از طریق دفاتر خدمات ارتباطی به تهیه این سیم کارتها بپردازند.
 
استفاده از این سیم‌کارتها و شارژهای تشویقی آنها البته شرایط خاص خود را دارد؛ به گونه‌ای که بنا بر اعلام سایت همراه اول از ابتدای پاییز ۹۳ بسته‌های خوشامد جدید با مشخصات زیر به مشترکانی که به خانواده همراه اول می پیوندند ارائه می شود:
 
بعد از انجام اولین شارژ با هر مبلغی از طرف مشترک (از تمامی کانالها به جز جیرینگ)، ۵،۰۰۰ تومان اعتبار داخل شبکه هدیه به حساب مشترک شارژ می شود.
 
فعال شدن اعتبار هدیه مستلزم انجام حداقل یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام (Registration) در سیستم است و چنانچه اولین شارژ پس از گذشت سه ماه از ثبت نام انجام گیرد، اعتبار هدیه به آن تعلق نخواهد گرفت.
 
در صورت انتقال اعتبار از یک مشترک به مشترک دیگر اعتبار هدیه برای مشترک دوم فعال نخواهد شد. (برای دریافت اعتبار هدیه نیاز است تا حتما خود مشترک اقدام به شارژ کند.)
 
امکان استفاده از اعتبار هدیه برای انجام کلیه فعالیت های داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت، خرید بسته‌های مختلف وجود دارد.
 
اعتبار هدیه قابل انتقال نبوده و فعال سازی بسته‌های خوشامد جدید بر روی سیم کارت اعتباری تا پایان پاییز ادامه دارد.
 
در واقع قیمت این سیم کارتها ۵،۰۰۰ تومان است که شامل ۵۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۵،۰۰۰ تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ می شود.
 
برای فعال شدن اعتبار هدیه لازم است، یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد.
 
سیم‌کارتهای اعتباری 10 هزار تومانی
 
البته علاوه بر سیم کارتهای 5000 تومانی، همراه اول در طرح پائیزه خود سیم کارتهای اعتباری 10 هزار تومانی را نیز ارائه کرده است که این سیم کارتها شامل ۵،۰۰۰ تومان اعتبار اولیه و ۵،۰۰۰ تومان اعتبار هدیه پس از اولین شارژ هستند.
 
برای فعال شدن اعتبار هدیه این سیم کارتها نیز لازم است، یک شارژ (به هر مبلغی) در مدت حداکثر سه ماه از زمان ثبت نام انجام گیرد. با این اعتبار هدیه می توان کلیه فعالیتهای داخل شبکه اعم از مکالمه، ارسال پیامک، استفاده از اینترنت و یا خرید بسته های مختلف را انجام داد.
 
علاقمندان به خرید این سیم کارتها می توانند مراکز در نظر گرفته شده برای ارائه سیم کارتهای 5000 تومانی و 10 هزار تومانی را بر اساس استان و شهر محل سکونت خود از طریق سایت همراه اول پیگیری کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.