فناوری اطلاعات

December 13, 2014
18:17 شنبه، 22ام آذرماه 1393
کد خبر: 65859

بهترین شرکت‌های تکنولوژی برای کار

اگر می‌خواهید بدانید که کدام شرکت‌ها با کارمندانشان بهترین رفتار را دارند، باید این را از آنهایی بپرسید که در آن شرکت‌ها کار می‌کنند. از آنجا که شرکت‌های تکنولوژی همیشه طرفداران زیادی در میان کارجویان دارند، بسیاری علاقه‌مندند بدانند کدام شرکت‌ها بهترین شرکت‌ها برای کار از نظر کارمندانشان هستند.

موسسه تحقیقاتی Glassdoor که در زمینه مشاغل بررسی‌های مختلفی انجام می‌دهد، به تازگی بهترین شرکت‌های تکنولوژی برای کار در سال 2014 را معرفی کرده است که آنها را در اینجا می‌بینیم:



1)‌ Google: این شرکت از حداکثر 5 امتیاز 5/4 امتیاز را از کارمندانش دریافت کرده است. این موتور جست‌وجوی اینترنتی حالا به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری که روی ایده‌های منحصربه‌فردی مانند خودروهای بدون راننده هم کار می‌کند، شناخته می‌شود. کارمندان این شرکت از مزایا و امکاناتی در سطح بالا بهره می‌برند. این شرکت کارمندانی با استعداد و حرفه‌ای استخدام می‌کند و به این ترتیب کارمندان این شرکت فرصت کار در یک محیط حرفه‌ای را در اختیار خواهند داشت.



2)‌ F5 Networks: یک شرکت بین‌المللی فعال در زمینه ارائه راهکارهای شبکه که امتیاز 3/4 را از کارمندانش دریافت کرده است. این شرکت تجهیزات لازم برای شبکه‌های کامپیوتری شرکت‌های بزرگ را تولید و عرضه می‌کند. کارمندان این شرکت معتقدند که درآمد آنها معمولا نسبت به شرکت‌های رقیب بالاتر است و فضای کاری حاکم بر شرکت بسیار صمیمانه و مبتنی بر اهداف مشترک است. افراد در این شرکت سعی دارند دانسته‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و به یکدیگر بیاموزند. در اینجا کارمندان می‌توانند به‌راحتی توازن خوبی میان زندگی شخصی و کارشان ایجاد کنند. 



3)‌ Facebook: این شرکت که در واقع به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی جهان شناخته می‌شود، توانسته امتیاز 1/4 از حداکثر 5 را از میزان رضایت کارمندانش به‌دست بیاورد. کارمندان فیس‌بوک می‌گویند که در اینجا به توانایی‌های آنها اعتماد می‌شود و به این ترتیب آزادی عمل و اختیار کافی برای دنبال کردن ایده‌هایتان را خواهید داشت. 



4)‌ Qualcomm: یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پردازنده و تراشه‌های ویژه ابزارهای موبایل در دنیا که در سال‌های اخیر به‌خاطر پردازنده‌های سری Snapdragon خودش حسابی شناخته شده است، حالا امتیاز 1/4 را از کارمندانش دریافت کرده است. کارمندان این شرکت معتقدند که کار در Qualcomm امکان یادگیری و آشنایی با مهارت‌ها و تکنولوژی‌های جدید را فراهم آورده و می‌توان در اینجا کار در کنار نیروهای حرفه‌ای و کارآزموده را تجربه کرد. درآمد کارمندان این شرکت مناسب است و آنها می‌توانند تعادل خوبی میان کار و زندگی شخصی خود ایجاد کنند.



5)‌ Adobe: شرکت قدیمی و شناخته‌شده‌ای که در زمینه تولید و ارائه نرم‌افزارهای طراحی فعالیت می‌کند، امتیاز 1/4 را از کارمندانش گرفته است. این شرکت از نگاه کارمندانش اهمیت زیادی به آنها می‌دهد و دوره‌های آموزشی مختلفی را برای ارتقای سطح دانش این کارمندان برگزار می‌کند. کارمندان این شرکت معتقدند که Adobe مکان خوبی برای ارائه و پرورش ایده‌های جدید است.



6)‌ MathWorks: این شرکت که در زمینه تولید و ارائه نرم‌افزارهای ریاضی و مدل سازی فعالیت می‌کند، حالا امتیاز 1/4 را دریافت کرده است. کارمندان این شرکت معتقدند فضای کاری در این شرکت بسیار صمیمانه و حمایتگر است و آنها از مزایا و امکانات مختلفی در کنار کارشان بهره می‌برند. 



7‌) Apple: ارزشمندترین شرکت جهان و محبوب‌ترین شرکت تکنولوژی که در سال‌های اخیر به خاطر طراحی و تولید موبایل‌های هوشمند و تبلت‌هایش در دنیا بیشتر شناخته می‌شود، امتیاز 4 از حداکثر 5 را گرفته است. این شرکت مزایا و درآمد خوبی را برای کارمندانش ارائه می‌دهد و این روزها آرزوی بسیاری از کارجویان است که بتوانند کاری را در آن شروع بکنند.



8)‌ Linked In: یک شبکه اجتماعی بزرگ و شناخته شده و یک پلت‌فرم استخدامی برای افراد حرفه‌ای که حالا امتیاز 4 را از کارمندانش دریافت کرده است. 

کارمندان این شرکت از مزایایی مانند غذای رایگان، رویدادها و برنامه‌های تفریحی جالب، دوره‌های آموزشی و برنامه کاری انعطاف‌پذیر بهره می‌برند.



9)‌ Zillow: این شرکت که در واقع یک وب‌سایت معاملات املاک آنلاین است، امتیاز 9/3 از حداکثر 5 را از کارمندانش دریافت کرده است. کارمندان این وب‌سایت معتقدند این شرکت اهمیت زیادی به روحیه کارمندان و علایق آنها می‌دهد و به آنها برای دنبال کردن ایده‌هایشان کمک می‌کند.



10)‌ Mindbody: این شرکت در زمینه ارائه نرم‌افزارهای بازاریابی، برنامه‌ریزی و تجاری فعالیت می‌کند و امتیاز 9/3 از حداکثر 5 را از کارمندانش دریافت کرده است. کارمندان این شرکت نرم‌افزاری از مزایای مختلف مانند باشگاه ورزشی، ماساژ درمانی، بیمه درمانی و کلاس‌های آموزشی رضایت دارند و معتقدند در یک محیط حرفه‌ای کار می‌کنند. 



11)‌ Nvidia: این شرکت در زمینه ساخت تراشه‌های گرافیکی، الگوسازی و برنامه‌نویسی برای بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند و امتیاز 9/3 از حداکثر 5 را از کارمندانش دریافت کرده است. کارمندان این شرکت از کار در کنار افراد حرفه‌ای و باتجربه، مزایای مناسب، حقوق کافی و امکان یکسان رشد برای همه اظهار رضایت می‌کنند. 

Read more: https://www.donya-e-eqtesad.com/news/847143/#ixzz3LnMyZF8H

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.