اپلیکیشن

تلفن همراه

December 16, 2014
12:41 سه شنبه، 25ام آذرماه 1393
کد خبر: 65894

ترجمه آنی مکالمات در اسکایپ ممکن شد

شرکت مایکروسافت نسخه پیش نمایش مترجم تلفن اینترنتی اسکایپ را عرضه کرده که به کاربران امکان می‌دهد تماس های متنی و صوتی خود را به سرعت به زبان دیگری ترجمه کنند.
این تحولی مهم در برنامه اسکایپ است که بسیاری از کاربران مدتهاست در انتظار آن بوده‌اند. برای ارائه چنین خدماتی مایکروسافت مجبور به ارتقای فناوری تشخیص صوت، ترجمه خودکار و چند فناوری دیگر در اسکایپ شده است.
 
مایکروسافت اولین بار در ماه می از برنامه های خود برای ارائه چنین خدماتی خبر داده بود. این شرکت امیدوار است اولین نسخه بتای خدمات یاد شده با استقبال مواجه شود. کاربران علاقمند می توانند با ثبت نام از خدمات یاد شده که از 40 زبان مختلف دنیا پشتیبانی می‌کند بهره مند شوند.
 
در حال حاضر پشتیبانی از ترجمه صوتی آنی تنها به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی ارائه می شود. اما قرار است در آینده بر تعداد این زبان ها افزوده شود.
 
مایکروسافت همچنین در حال تقویت الگوریتم های مورد استفاده برای ترجمه است. این شرکت می گوید از این فناوری برای ارتقای دیگر خدمات خود و از جمله جستجو بینگ استفاده خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.