تلفن همراه

گوشی

December 19, 2014
20:05 جمعه، 28ام آذرماه 1393
کد خبر: 65945

MWC2015:تصویری منسوب به Xperia Z4

شایعات مربوط به نسل جدید موبایل ها و تبلت های سونی مرتباً در گوشه و کنار سایتهای خبری به چشم می خورد و این بار نوبت به تصویری منسوب به موبایل Xperia Z4 رسیده است که توسط وبسایت Gizmodo منتشر شده است.
 
 
گفته شده است که این تصویر از طرف مدیر عامل Sony Pictures Entertainment برای پیشنهاد جهت استفاده از Xperia Z4 در نسخه جدید فیلم جیمز باند  ارسال شده و ایمیل حاوی آن اخیراً به بیرون درز کرده است.
 
در ظاهر این دیوایس شباهت های زیادی با پرچم دار فعلی سونی یعنی Xperia Z3 دیده می شود که تغییراتی جزئی در بدنه آن داده شده است. در کنار این تصویر اطلاعاتی مربوط به عرضه Z4 در ماه مه یا نوامبر سال ۲۰۱۵ نیز به چشم می خورد.
 
پیش از این گفته می شد که احتمالاً در CES 2015 شاهد معرفی Z4 خواهیم بود اما در صورت صحت تاریخ فوق احتمالاً این دیوایس در نمایشگاه MWC 2015 بارسلون رونمایی خواهد شد. صفحه ۵٫۲ اینچ QHD، پردازنده Snapdragon 810، چهار گیگا بایت رم، پشتیبانی از Cat. 6 LTE و دوربین ۲۰٫۷ مگا پیکسل از جمله مشخصات احتمالی این موبایل خواهند بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.