سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

December 29, 2014
14:08 دوشنبه، 8ام دیماه 1393
کد خبر: 66175

سیلزفورس راهکار ویژه‌ای برای اشتراک فایل عرضه کرد

شرکت سیلزفورس راهکار ویژه‌ای در حوزه اشتراک فایل عرضه کرده است که با کمک آن می‌توان یکپارچگی فایل‌ها با راهکار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را تسهیل کرد.
 
شرکت سیلزفورس راهکار ویژه‌ای به نام Files Connect عرضه کرده است که کاربران راهکار مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت به کمک آن می‌توانند عملیات جستجو و به اشتراک گذاری فایل‌های داخلی و بیرونی خود را با سهولت بیشتری انجام دهند. شرکت سیلزفورس در حال حاضر راهکار فایلز کانکت خود را با نرم‌افزار SharePoint و پایگاه ذخیرش ابری OneDrive مایکروسافت (نسخه ویژه کسب و کارها) یکپارچه کرده است، اما ظاهراً تصمیم دارد یکپارچگی با دیگر پلتفرم‌های اشتراک فایل مثل گوگل درایو را به آن بیفزاید. یکپارچه‌سازی محصولات مایکروسافت و سیلزفورس بیش از هر چیز به خاطر شراکت استراتژیکی است که این دو شرکت چند ماهی است دنبال می‌کنند. یکپارچه‌سازی این محصولات فقط به راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری محدود نشده است و راهکار مدیریت سرمایه‌های انسانی (HCM) را نیز شامل شده است.
 
تحلیل‌گران معتقدند یکپارچه‌سازی خدمات اشتراک فایل با راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری از این جهت مهم است که کاربران تاکنون از این راهکارها در قالب سیستم‌های مجزا و جداگانه استفاده می‌کردند. علیرغم اینکه در اکثر سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری قابلیتی برای ضمیمه‌سازی فایل‌ها تعریف شده بود، اما کاربران بدین دلیل که آن را برای خود چندان مفید نمی‌دانستند، کمتر از این قابلیت استفاده می‌کردند. نتایج یک مطالعه پژوهشی نیز نشان داده است که کارکنان در ۴۴ درصد مواقع نمی‌توانند اطلاعات مورد نیاز کار خود را پیدا کنند و ۶۱ درصد کارکنان نیز برای کسب و جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود به طور جداگانه به چهار سیستم و یا بیشتر مراجعه می‌کنند و این کار بدین دلیل انجام می‌شود که این سیستم‌ها یکپارچه و تمرکزیافته نیست.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.