تحلیل بازار

تلفن همراه

December 30, 2014
8:53 سه شنبه، 9ام دیماه 1393
کد خبر: 66181

تخریب تخلفات پاساژ علاءالدین شاید وقتی دیگر!

با وجود تذکر اعضای شورای شهر مبنی بر ساخت و ساز غیر قانونی در پاساژ علاء الدین و همچنین اخذ رای کمیسیون ماده 100 باز هم با موضوع برخورد با تخلف پاساژ علاء الدین مبنی بر ساخت طبقه‌ای اضافه بدون در نظر گرفتن ضوابط قانونی بی نتیجه ماند.
 
پاساژ علاء الدین بزرگترین و معروف ترین بازار موبایل تهران است و آنگونه که ابولفضل قناعتی مخبر کمیسیون حمل و نقل عنوان می‌کند مالک این پاساژ علاوه بر اینکه کاربری پارکینگ را به تجاری تبدیل کرده است، اقدام به ساخت طبقه‌ای اضافی بر روی پاساژ کرده است و حالا مدتی است که طبقه هفت پاساژ علاء الدین خبرساز شده است.
 
ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پس از تذکرات اعضای شورای شهر، نامه‌ای مبنی بر قلع و قمع طبقه هفتم پاساژ علاء الدین به شهرداری ارسال شده است، گفت: از زمان ارسال نامه به مدت یک ماه شهرداری ملزم به اجرای این درخواست است.
 
وی با بیان اینکه بیش از یک ماه است که از تذکر بنده در شورا مبنی بر قلع و قمع طبقه هفتم پاساژ علاء الدین می‌گذرد گفت: باید دید که شهرداری تهران جسارت انجام چنین عملی را دارد یا خیر.
 
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه قلع و قمع طبقه هفتم پاساژ علاء الدین رای ماده 100 را نیز دریافت کرده است و دیوان عدالت اداری به درخواست مالک پاساژ علاء الدین مبنی بر اعتراض، پاسخ رد داده گفت: بر اساس اخبار واصله قرار است دیروز یا امروز نسبت به تخریب موارد غیرقانونی پاساژ علاء الدین اقدام شود که باید دید چه سرانجامی خواهد داشت.
 
قناعتی با بیان اینکه مالک پاساژ قبل از ساخت طبقه هشتم نسبت به فروش و رهن آن اقدام کرده بود، گفت: همچنین تعدادی از افراد در فرودگاه نجف با رئیس شورای شهر تهران دیدار و از او خواسته‌اند که نسبت به حل و فصل اختلافات پاساژ علاء الدین اقدام شود اما رئیس شورای شهر این مسئله را نپذیرفته است.
 
شب گذشته تیمی از اجرائیات برای تخریب طبقه منفی 3 پاساژ علاء الدین به این منطقه مراجعه کرده‌اند اما پس از مدتی این عمل متوقف شد.
 
همچنین سایت شهرداری تهران در گزارشی اعلام کرد:‌ عوامل اجرایی شهرداری منطقه 11 تهران با حضور در محل ضمن توافق با صاحبان این مغازه‌ها و با همکاری آنان اقدام به تخلیه کامل اجناس و تعطیلی این واحدها کردند. با اجرای حکم صورت گرفته اکنون قرار است این طبقه از پاساژ علاء الدین که به صورت غیر قانونی تغییر کاربری داده و از حالت پارکینگ به مغازه و انبار کالا تبدیل شده بود بار دیگر به کاربری اصلی خود (پارکینگ) تبدیل می‌شود. بر اساس توافقات صورت گرفته قرار است طی روزهای آینده حکم تخریب طبقه منفی سه و تبدیل آن به پارکینگ اجرایی شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.