امینت

اینترنت و شبکه

December 31, 2014
18:42 چهارشنبه، 10ام دیماه 1393
کد خبر: 66213

رکوردشکنی فیلم «مصاحبه» برای بیشترین مشاهده آنلاین

در حالی که مناقشات میان آمریکا و کره شمالی در جریان هک شدن استدیوی فیلم‌سازی سونی بالا گرفته است و کشور کره همچنان سعی دارد جلوی اکران «مصاحبه» را بگیرد، این فیلم بسیار مورد توجه مردم قرار گرفتهاست.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، استدیوی فیلم‌سازی سونی موسوم به Sony Pictures اعلام کرد که «مصاحبه» رکورد پربازدیدترین فیلم آنلاین در تاریخ فعالیت‌های این شرکت را شکسته است و میزان مشاهده آن روی اینترنت بیش از پیش‌بینی‌های قبلی است.

فیلم «مصاحبه» در آخرین چهارشنبه سال 2014 میلادی به صورت آنلاین اکران شد و تا یکشنبه 29 دسامبر بیش از 15 میلیون دلار از فروش آن به‌دست آمد.

در مرحله نخست شرکت‌های مایکروسافت، گوگل و سونی این فیلم را به صورت آنلاین اعلام کردند و در آخرین روز از سال 2014 میلادی نیز شرکت اپل آن را در فروشگاه اینترنتی خود ارایه کرد.

این فیلم کمدی که ماجرای سوءقصد به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی را به تصویر می‌کشد، با مخالفت شدید کشور کره شمالی مواجه شد و در حالی که هک شدن شرکت سونی باعث شد اکران آن در سینماهای جهان به تعویق بیفتد، سرانجام آن را به صورت آنلاین منتشر کردند.

فیلم «مصاحبه» در طول 4 روز نخست اکران بیش از 2 میلیون بار به صورت آنلاین اجاره شده است تا کاربران آن را مشاهده کنند. لازم به ذکر است هزینه اجاره آنلاین فیلم برای یک بار تماشا 6 دلار و هزینه بارگذاری کامل آن روی رایانه 15 دلار تعیین شده است.

این فیلم در روز کریسمس به صورت محدود در برخی سینماهای آمریکا هم اکران و در این بخش توانست 3 میلیون دلار درآمد کسب کند. البته باید توجه داشت که شرکت سونی برای ساخت فیلم «مصاحبه» و اکران آن در سینماهای سراسر جهان بیش از 75 میلیون دلار هزینه کرده است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.